Beantwoord

Probleem betreft klantenservice Tmobile Thuis en Tele2 Mobiel

  • 27 July 2021
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Goedemorgen ik heb een klacht betreft de klantenservice/dienstverlening van tmobile en tele2. Sinds vorige week maandag werkt onze internet en televisie niet meer. Afgelopen zondag is een monteur langs geweest om het internet probleem te verhelpen door middel van een nieuwe router de bestaande Huawei functioneerde niet meer . Helaas is het TV probleem nog niet verholpen hiervoor wordt een nieuw kastje opgestuurd. Op advies van de monteur gisteren gebeld om te vragen wanneer ik deze kan ontvangen. Na bijna 20 minuten in de wacht te hebben gestaan een collega gesproken die mij vertelde niet te kunnen zien wat de status is maar wel dat de aanvraag bij jullie back office was binnen gekomen. Vervolgens verteld dat ik sinds maart of april een korting zou ontvangen omdat ik zowel Tmobile thuis heb als 2 mobiele Tele2 abbonementen. Hiervoor moest ik volgens hem bij Tele2 zijn hij heeft mij hier vervolgens mee door verbonden. Na ruim 30 minuten in de wacht te hebben gestaan werd er van jullie kant opgehangen zonder dat er ook maar iets werd gezegd. Hierna via de chat Tele2 benaderd omdat ik niet weer zo lang in de wacht wilde staan. Op de chat kreeg ik te horen dat het vreemd is dat Tmobile me door had verbonden en ontving ik een link waar ik maar op moest kijken. Toen aangegeven dat ik Tmobile thuis en mijn beide Tele2 abbonementen welke verleng baar zijn op ga zeggen omdat ik niet blij was met de klantenservice en toen kreeg ik te horen dat dit een goed idee was en werd de chat gesloten. Vanmorgen Tmobile gebeld om op te zeggen dit ingesproken maar toch kwam ik op de verkoop terecht geen probleem en werd door gezet naar de juiste afdeling, hier kreeg ik een bandje met beste collega deze afdeling is gesloten probeer het later nogmaals en werd de verbinding verbroken. Op de chat kun je momenteel niet terecht pas over een half uur zou dit weer moeten werken.

icon

Beste antwoord door Boris 27 July 2021, 12:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Alexandra1992 , welkom op de community.

Het klantvoordeel wat je kunt krijgen bij een combinatie van Tele2 en T-Mobile thuis dien je inderdaad zelf even aan te vragen. Ik vermoed dat de chatbot je deze link heeft gestuurd.

De klantenservice kent verschillende manieren om contact mee te hebben. De chatbot is 24/7 open, maar heeft alleen op standaard vragen antwoorden en stuurt daar dan ook linkjes bij waar je e.e.a. kan regelen. Telefonisch zijn ze ook bereikbaar van 09:00. 

Zie ook de contactpagina van Tele2.

Wow wat een bijzonder antwoord van T-MOBILE je wordt lekker serieus genomen… Ik zou inderdaad overstappen naar een andere provider Alexandra.

 

mod-edit: Het is niet toegestaan om een tweede account aan te maken en je daarmee voor te doen als een andere gebruiker. Dit is terug te vinden in de huisregels van onze Community (link is klikbaar). Ik heb om die reden het account van @Symen moeten bannen. 

Reputatie 7
Badge +14

@Symen Wat een binnenkomen bij een probleem van een ander🥴 

@Alexandra1992  Heb je een my-Tmobile account?

Het klantvoordeel kan je daar zelf instellen.

Lukt het niet dan gaan de moderators je helpen en komt het vast wel goed! 
Ik zal de moderators vast vragen mee te lezen.

Reputatie 7
Badge +14

 

@Alexandra1992  Heb je een my-Tmobile account?

Het klantvoordeel kan je daar zelf instellen.

 

ALs je het klantvoordeel van Tele2 mobiel in combinatie met T-Mobile thuis wilt activeren, dan is er een speciale Tele2 pagina waar die koppeling wordt gemaakt. De klant kan hier meerdere mobiele Tele2 nummers opgeven die allemaal de voordelen krijgen.

Reputatie 7

Hoi @Alexandra1992 en @Symen ,

Dank voor het aan de kaak stellen van de situatie. Nu begrijp zeker dat je graag ziet dat het probleem wordt verholpen, maar daarmee is het niet toegestaan om een tweede account aan te maken en je daarmee voor te doen als een andere gebruiker. Dit is terug te vinden in de huisregels van onze Community (link is klikbaar). Ik heb om die reden het account van @Symen moeten bannen. 

Ik hoop je met meer informatie duidelijkheid te geven over wat er aan de hand is. Omdat de monteur heeft gemeld dat de TV Box defect is, is hiervoor een melding gemaakt bij onze technische dienst. De technische dienst gaat vervolgens een onderzoek verrichten om te kijken wat er precies met de TV Box aan de hand is, en eventueel een ruil in orde voor je maken. Om ervoor te zorgen dat dit met de hoogste prioriteit wordt opgepakt, heb ik zojuist “geëscaleerd”. Op die manier zorgen we ervoor dat jij eerder van het TV abonnement kan genieten.

Niet netjes hoe we zijn omgesprongen met de situatie aan de telefoon, en daarvoor wil ik graag excuses aanbieden. Ik ben het direct voor je gaan uitzoeken en zie geen acties terug die deze korting aankaarten. Dat neemt niet weg dat ik dit verder voor je wil oppakken! Kan je mij meer duidelijkheid gegeven waar deze informatie is gegeven en waar het is verteld? Dan kan ik nagaan waar de miscommunicatie is opgetreden. 

Mocht je naar aanleiding van mijn bericht met vragen zitten, stel ze gerust. De Community zit voor je klaar om deze te beantwoorden! 

Ik ben vanmorgen door een medwerker van Tele2 gebeld deze heeft dit inmiddels geactiveerd en per sms heb ik hier een bevestiging van ontvangen. Graag verneem ik wanneer ik de nieuwe TV box kan ontvangen zodat ik na ander halve week gewoon weer TV kan kijken.

Reputatie 7

Hoi @Alexandra1992 ,

We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van een update te voorzien! Houd daarbij de inbox goed in de gaten. We laten het direct weten, wanneer er eventueel een nieuwe TV Box jouw kant op komt! 

Reageer