Beantwoord

Probleem met T50 DMZ poort 80/443

  • 26 January 2021
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond.

 

Sinds December heb ik internet van T-Mobile, nu ben ik bezig met het migreren van mijn thuisnetwerk. Nu loop ik tegen het probleem aan met de DMZ, deze is wel ingesteld en werkt wel op poort 80/443 na. Zodra ik extern naar thuis.domein.tld wat resolved naar mijn thuis IP ga dan krijg ik de web interface van de Zyxel modem te zien in plaats van dat deze wordt doorgestuurd naar mijn eigen apparatuur erachter. 

Zijn hier meer mensen die dit probleem ervaren? of wellicht weten of de Zyxel niet in bridge kan?

icon

Beste antwoord door TMTV 26 January 2021, 19:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Robb3rt 

De Zyxel modem kan in ieder geval niet in bridge mode, voor je andere vraag is het even wachten op andere mensen die kunnen helpen 🙂

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Robb3rt,

Als je naar Onderhoud > Extern beheer gaat, welke vinkjes staan dan aan? Die onder WAN moeten uit staan. Lukt het hiermee?

Onder WAN stond indd de HTTPS aan, thanks voor de oplossing! :) 

Reputatie 2

Ik kan hier nog wat aan toevoegen: ik had hetzelfde probleem, maar ondanks dat de vinkjes onder WAN uit stonden, werkte het nog steeds niet. Pas toen ik de poortnummers van zowel HTTP als HTTPS veranderde naar iets anders dan 80 en 443, werkte het bij mij.

Reageer