Beantwoord

Problemen met verbinding in Almere

  • 15 August 2021
  • 12 reacties
  • 263 Bekeken

We hebben de hele ochtend al geen internet en tv. Alle tips geprobeerd, maar het lijkt erop dat ik in de Literatuurwijk geen verbinding heb momenteel?

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 August 2021, 10:26

Bekijk origineel

12 reacties

Hi @Lisa 

Dat klopt! Alles doet t weer ;)

Bedankt voor je reactie!

Reputatie 7

Hi @roseanne1, super goed dat jij dit hier gelijk aangeeft! Ik heb zojuist je verbinding onder de loep genomen en ik zie gelukkig dat je weer online bent. Klopt het dat jouw verbinding weer up and running is? Ik hoop het enorm! Zo niet, dan ga ik steek ik meteen mijn handen voor jou uit de mouwen. 

Hi,

Bij mij doet t nog steeds niet, heb alles geprobeerd

Reputatie 7

Hoi allen,

De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de media converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: reset uitvoeren. 

For me it is still not working in Almere Literaturwijk.. Tried restart couple of times still no luck... 

Reputatie 7
Badge +15

@roseanne1 

Heb je ook de mediaconverter herstart? Even de stroom eraf.

Het kan ook zo zijn dat het nog niet voor iedereen is opgelost.

Werkt nog niet

Reputatie 7

Hi allen,

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Steentjes1967 

Er is een stroomstoring in de wijkcentrale waardoor momenteel alle providers eruit liggen, de storing staat helaas nog niet op de storingspagina.

Edit het zou nu weer moeten werken.

Ik ook! In literatuurwijk 

Ik heb ook niks en alles geprobeert.

Ook literaruurwijk.

Same here, no internet in Almere Literaturwijk

Reageer