Beantwoord

Since June, without a proper internet connection/tv/phone and I'm in endless Loop of no solution.

  • 26 August 2019
  • 15 reacties
  • 545 Bekeken

Since June, without a proper internet connection / TV / phone and I'm in endless Walk or no solution.

It's incredible, I've subscribed to your services almost 3 months ago, and since then, I still haven't played a clean connection, and you guys are playing the blame game since you guys are telling me that I have to wait for the Optical Cable provider fix the issue, they have already scheduled 3 visits to my place, I've already lost 3 days of work waiting for these guys that never appears, (Today was the 3rd day that I've lost, this is costing me a lot of money). So then I'll call T-mobile again and you'll tell me the problem is with the Optical Cable, then you'll transfer me to the Optical Cable company, that will schedule a visit, and again they will make me lose my 4th day of work waiting for them, as they will not appear again, sometimes they call me and give me an excuse and often is that they had a busy day, but seriously, every time? And if you know that will be busy just call me and let me go to work. I don't know what to do anymore, maybe Cancel your services would be the fix. Since it's not my fault that the Optical Cable company doesn't fix it whatsoever. I'm able to connect using and old Media Converter but the connection is shamelessly slow when it works. I'm pissed or. I haven't canceled everything yet because I have cellphones in the same address to get the discounts, but if I knew the hard times that I would have after subscribe to your services I would have picked another provider. t know what to do anymore, maybe Cancel your services would be the fix. Since it's not my fault that the Optical Cable company doesn't fix it whatsoever. I ' m able to connect using and old Media Converter but the connection is shamelessly slow when it works. I'm pissed or. I haven't canceled everything yet because I have cellphones in the same address to get the discounts, but if I knew the hard times that I would have after subscribe to your services I would have picked another provider. t know what to do anymore, maybe Cancel your services would be the fix. Since it's not my fault that the Optical Cable company doesn't fix it whatsoever. I'm able to connect using and old Media Converter but the connection is shamelessly slow when it works. I'm pissed or. I haven't canceled everything yet because I have cellphones in the same address to get the discounts, but if I knew the hard times that I would have after subscribe to your services I would have picked another provider.
icon

Beste antwoord door Brian 13 September 2019, 16:36

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Hey @Kaat33,

Jeetje wat een verhaal! Gelukkig zie ik dat je inmiddels wel een afspraak hebt kunnen maken met Ă©Ă©n van onze monteurs. Op 1 oktober komt er bij jou een monteur langs die je verbinding zo optimaal mogelijk probeert te krijgen. Ik heb alle hoop dat we dit probleem voor je kunnen oplossen. Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Hulp is aanstaande!
En nee hoor terug gebeld om te overleggen wanneer een afspraak uit zou komen hier is natuurlijk niet gebeurd. Wordt er een afspraak ingepland zonder enig overleg op een datum dat ik zowel aan T-Mobile als Guidion doorgeven had dat wij dan verhinderd zijn. Stelletje slimoren zeg...Grrrr. Afin nu proberen die afspraak te verzetten wat dus niet gaat. Probeer je T-Mobile als cc in een email te zetten... Geen emial adres te vinden van T-Mobile... Dus ook nu hier. Ik annuleer de afspraak met Guidion op dinsdag 24 september en bel me maar voor een nieuwe afspraak !!!!! En nee er kan iemand anders aanwezig zijn want daar wil ik zelf bijzijn als er uberhaupt nog ooit een monteur komt.
@Dolphin vanavond zelfs 0,48 download.... Bekabeld of niet alles blijft haperen Moet je een Doorbird hebben als bel. Werkt nu dus voor geen meter doordat elke keer de verbinding hapert. Vandaag weer voor een vermogen aan draadwerk, spitters etc gekocht om die Doorbird bekabeld aan te kunnen sluiten. Geen verschil 😞 Wel het nodige moeten slopen dus die kosten hebben we ook weer erbij dankzij T-Mobile. Van het Klachtenkompas kreeg ik de melding dat ze de zaak gingen sluiten als er geen reactie kwam... Snel zelf maar een reactie gegeven want bij T-Mobile blijft het natuurlijk doodstil zoals al de andere keren. Maar weer aan het bellen gegaan zegt het meiske aan de lijn: Waarom hebt u nog nooit een monteur langs gehad .... Zullen bezuinigingen bij jullie zijn was daarop mijn antwoord 😉 Afin zij mij doorverbinden met die monteurs club.... Meiske dat daar opnam kon geen afspraak maken en beloofde me dat ik terug gebeld zou worden... Niet dus,,,,, en waarom verbaasd me dat weer niet....grrr. We wachten maar weer af..... Schande zoals T-Mobile met klanten omgaat.
Reputatie 4
Mmm, dat is idd niet echt snel..
Het valt me wel op dat je dit via de WiFi test. Heb je deze test ook al eens gedaan als je notebook/pc aan een netwerkkabel aangesloten is?
@Dolphin 1,5 download en 3,1 upload. Speedtest gaf hetzelfde helaas. Vandaag helemaal een ramp. Continue wegvallen of tijden geen internet.
Reputatie 4
Welke snelheid gaf de speedtest van Ookla aan?
We zien wel het tabblad in het screenshot, maar niet het resultaat.

Overigens is het wel aan te raden je eigen IP adres in het screenshot onherkenbaar te maken.
@Brian Jullie zijn dus echt oplichters en ik krijg niet waarvoor ik betaal. 1.5 mb ..... Geen wonder dat hier niets werkt. Dit moeten jullie toch ook al lang weten !! Schande om een klant zolang aan het lijntje te houden, Ik wil natuurlijk wel vanaf december restitutie van mijn abonnement... 20 mb betaal ik voor en 1,5 (anderhalf dus voor degene die de komma niet ziet of wil zien..) krijg ik dus tel maar eens uit wat ik terug moet krijgen... 27 euro per maand gedeeld door 20 mb is 1,35 per mb. Ik krijg van jullie 1,5 mb a 1,35 euro is 2,025 euro.... 27 min 2.025 euro is 24,975 euro waar ik voor betaald heb en niet geleverd heb gekregen vanaf december vorig jaar.... Dat is nu 9 maanden.... is totaal wat ik van jullie al terug moet krijgen 9 maal 24,975 = 224,775 Euro !!!! en de volgende maand staat ook alweer op de rit bij jullie om afgeschreven te worden 😞

Dag @Brian ... Laptop, tablet, camera's, doorbird, etc etc. ..... Alles valt met regelmaat weg met als gevolg dat bijv, de camera's weer continue opnieuw ingesteld moeten worden. Zowat dagelijks zo niet twee/drie/vier keer per dag. Om helemaal dol van te worden maar ook stik boos. Dat zou men toch in de meldingen genoteerd moeten hebben..... Op het modem heb ik 5G al uitgezet. Ondertussen heb ik het klachtenkompas ingeschakeld want het schiet gewoon niet op met jullie. Toch niet normaal dat jullie me vanaf juni al aan het lijntje houden. Totaal geen reactie krijg ik van jullie. Zelfs al een keer meegemaakt dat heel mijn klacht niet doorgezet was naar de technische dienst. Ok ik heb een ander modem gekregen omdat ik goed kwaad werd maar ook dat werkt niet. Internet werkt hier maar halve bak maar eens een monteur sturen ho maar. Was dit bij KPN voorgevallen dan had er allang iemand op de stoep gestaan. Alle haren op mijn hoofd spijt dat ik daar weg gegaan ben.
Reputatie 7
Hi @Kaat33, uiteraard help ik je graag! Ik begrijp dat je problemen hebt met een specifiek apparaat? De Huawei modem gebruikt inderdaad zowel 2.4 Ghz als 5 Ghz. Als de doorbird hier niet mee overweg kan, dan kan je eventueel Ă©Ă©n van de twee signalen een andere naam geven zodat je ze kan scheiden. Daar vind je hier meer informatie over. Ik zie in eerdere meldingen dat de verbinding weg zou vallen, is dit alleen met het gebruik van de Doorbird of speelt dit ook met andere apparaten? Met inloggen op het modem bedoel ik dat je verbinding maakt met het modem zelf. Dit kan je doen door 192.168.1.1 in je browser in te typen. Ik hoor graag van je!
@Brian bijzonder dat ik gewoonweg geen enkele reactie meer krijg...... Ben je met vakantie of zo ??? Internet valt hier continue weg. Alle rand apparatuur moet continue opnieuw ingesteld worden.

Service T-Mobile... NUL !!!!!!!!!
Wat een bedrijf zeg đŸ˜Ș Om te janken.
Wat willen jullie nu? Dat we klant blijven of niet?

Reactie Doorbird : This sounds very much like a problematic modem or maybe service problem with the ISP, especially when everything works fine at another location !!!
@Brian net terug van de leverancier van de Doorbird en jawel hoor.... daar werkte hij perfect dus het probleem zit echt in jullie modem. Zou het kunnen dat hij op 5G ingesteld staat? Ik weet van een Belgisch forum dat die ook heel wat problemen met de Doorbird en een Chinees modem gehad hebben. Nu ben ik dus door dit pruts modem van jullie al heel wat kostbare tijd verloren en blijf ik een slecht werkend en continue wegvallend internet houden... Hoe gaan jullie dit oplossen en is er een vorm van compensatie?
Beste Brian, De reden waarom ik pas in juni met jullie contact opgenomen heb is de volgende.... Zoals op jullie website vermeld staat dien je eerst alles zelf te proberen zoals o.a. het wisselen van kanaal. Je kan nogal eens wisselen en voordat je er dan weer achter bent dat heel de handel nog steeds niet naar behoren werkt... ben je in juni beland. Het gaat elke keer een week of twee redelijk en dan zakt alles weer weg en komen de problemen weer in alle hevigheid terug. In juni was ik ten einde raad en nu baal ik gewoon stevig van jullie pruts modems. Of ik tijdens het wegvallen van het internet nog in kan loggen in het modem? Geen flauw idee. Verklaar je nader s.v.p. Morgen gaan we met de Doorbird naar de verkoper om te kijken of hij daar wel gewoon wil werken. Sinds dit nieuwe modem aangesloten is werkt die Doorbird hier namelijk niet meer en zijn we ook daar al weken nu mee aan het tobben.
Reputatie 7
Hi @Kaat33, I really wish you would have contacted us sooner, the first contact I see is from June and nothing before that. In this case your incoming connection itself seems to be fine so it's not a network issue like in Papacidero's case. It looks like the modemswap also didn't work so we will have to investigate this further. What I'm noticing is that your modem seems to stay connected but the actual internet connection goes down. When that happens can you log in to the modem at all then (by logging on through the modem's own IP-address) or does that not work?
Same over here... We have problems with internet since januari.... Terrible !
Reputatie 4
Hey there @Papacidero,

First of all I want to apologies for the inconveniences caused. I had wished this went a lot smoother for you. I checked the status right away, and good news: Reggefiber has completed the installation. You should be enjoying our services as we speak. If there are still some problems, let me know. I’m happy to help!

Reageer