Beantwoord

Sinds 21-11 16:00 ineens geen internet verbinding meer, het lampje WAN brand rood

  • 22 November 2021
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

22-11 9:20 Topic gesloten om dat het gereleateerd zou zijn aan de huidige storing, terwijl dit al sinds gisteren speelt.

Ook ik heb een knipperende PON

Knipperende groene LED bij PON op de ONT zit niet lokaal. Kan iemand thuis niet oplossen. T-Mobile moet dit oplossen door de OLT juist te koppelen aan de ONT.

Lekker makkelijk, topic sluiten

Sinds 21-11 16:00 ineens geen internet verbinding meer, het lampje WAN brand rood.

Opnieuw opstarten van de media convertor en de modem heeft ook na 10x geen oplossing geboden.

Lampjes op de media convertor branden zoals ze altijd hebben gedaan dus dat lijkt wel ok.

 

Klantenservice gebeld maar die komen niet verder dan nogmaals opnieuw opstarten en een afspraak maken voor een monteur.

Zou niet weten wat de monteur kan doen want het is geen bekabelings probleem buiten dat 5 dagen wachten op een monteur wel heel raar is aangezien er geen 2de lijns support is gedaan.

Ben benieuwd of de monteur ook nw mediaconvertor en modem meeneemt want anders zal het wel weer wachten worden ofhet probleem word doorgeschoven naar KPN networking zoals de problemen tijden de installatie terwijl het de aansluiting was van de glasvezel fiber die niet goed was geplaatst door de monteur.

 

De modem logs geven aan dat er geen WAN DHCP lease is dus lijkt eerder een softwarematige klacht te zijn dan een bekabelings issue.

Het jammere aan dit hele verhaal is dat de klantenservice geen alternative oplossingen bied zoals een onbeperkte bundel zolang de storing duurt of een 2de lijns ticket aanmaakt zodat er dieper aan de t-mobile kant gekeken kan worden.

Helaas moet ik nog even door met t-mobile maar spijt van de overstap heb ik wel, 2 jaar geen problemen met de glasvezel verbinding gehad via KPN.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 November 2021, 09:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Xtra05, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet en TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Dit topic gaat nu op slot.