Beantwoord

Sinds 4 november geen internet thuis (kabelfout)

  • 12 November 2019
  • 1 reactie
  • 219 Bekeken

Sinds 4 november geen ik geen internet thuis. Op het modem brandt het lampje voor internet niet. Mobiel verzoekt aanmelding bij netwerk. Webpagina geeft aan kabelfout. Alle mogelijke stappen doorlopen om dit te herstellen (resetten, ontpluggen, etc.), maar niets helpt. Update van vannacht afgewacht, maar helaas. Hoe kom ik weer aan internet? 

icon

Beste antwoord door Gioia van Odido 15 November 2019, 15:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Hoi @Kariang,

 

Oei, dat is wat minder om te lezen! Ik zie gelukkig dat je inmiddels contact met ons hebt gehad. Het probleem is op afstand niet op te lossen en daarom neemt de monteur binnenkort contact met je op om een afspraak in te plannen - de monteur gaat er dan alles aan doen om dit voor je op te lossen. De collega met wie je contact hebt gehad heeft je vandaag een e-mail gestuurd met daarin een Unlimited code voor 7 dagen die je kunt gebruiken met je mobiele abonnement. Je kunt dan eventueel van je mobiel een hotspot maken zodat je gewoon kunt internetten en hoeft je daarbij geen zorgen te maken om je data bundel. Zo kun je in ieder geval even vooruit!

 

Laat je het even weten als wij nog iets voor je kunnen doen? Alvast een fijn weekend gewenst! 

Reageer