Beantwoord

Slechte service T-mobile

  • 1 June 2021
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

Beste,

 

Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice, naar weer problemen met wifi en/of internet.

De modem en wifi versterkers moeten reseten, hierna konden de wifi versterkers niet meer verbinden en moet er een monteur komen. Hiervoor moet ik dan weer een aparte afspraak maken, waarom kan de klanten service dit niet doen? Dan proberen een afspraak te maken dit kan dus over 3 dagen op een tijd dat ik ook kan, totaal geen flexibiliteit.. Dit moet dan in tijdsblokken van 2 uur, ik moet gewoon een tijd hebben ik heb ook andere afspraken.

Ik wil een internet provider hebben die betrouwbaar en waar ik naar een nummer kan bellen om alles te regelen.

Na alle problemen en wanprestaties zit ik er sterk over te denken bij T-mobile weg te gaan, als ik dit wil hoe regel ik dit?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 June 2021, 13:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Steentjes1967 

Het is voor elke klantenservice wel lastig om direct aan te geven wat het probleem is dus ze zullen de standaard oplossingen met je bespreken en vervolgens misschien een monteur aansturen, daarvoor ontvang je een mail om een afspraak in te plannen.

Je geeft aan dat de versterkers niet verbinden werkt het modem wel? Je kan hier ook eens kijken.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-wifi-515/alles-over-wifi-plus-324311

Tijdsblokken van 2 uur heb je ook bij KPN maar elke monteur zal je eerst wel even bellen om de corona maatregelen te bespreken.

dus als KPN het doet is het goed?

Ik wacht op de monteur het systeem moet werken ik zou er niets aan hoeven doen.  Dus zorg dat jullie systemen werken en mij hoor je niet meer.

Reputatie 7
Badge +15

Ik bedoelde er mee dat het bij andere providers ook hetzelfde is.

Ik hoop voor je dat de monteur alles werkend krijgt 👍🙂

ik ook maar ben om deze reden bij kpn weggegaan nu bij tmobile hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +14

ik ook maar ben om deze reden bij kpn weggegaan nu bij tmobile hetzelfde.

Dan zijn je verwachtingen misschien te hoog voor een consumentenlijn.

Als je een eigen Wifi Mesh systeem aanlegd, dan ben je ook niet afhankelijk van een bepaalde provider. Heel gebruikers vriendelijk zijn de Deco systemen van TPlink. Ik heb zelf de M5 serie.

 

Het is bij mij de combinatie wifi maar ook internet wat erachter zit. Soms met een kabel ook langzaam internet.

Reageer