Beantwoord

slechte verbinden

  • 5 October 2020
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Geachte heer mevrouw 

Laatste tijden is het verbining van mijn huis internet niet goed meer. Het verbinding valt steeds  door. Sons kreeg ik helemaal geen internet verbinding binnen het huis. Ook zelfde probleem kreeg ik ook met wifi . Ook internet van mijn mobile toestel ook zelfde. Waarom  is het laatste tijd zo. Ik wil een oplossing graag.

icon

Beste antwoord door soepkip67 6 October 2020, 10:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Ciyarojan62 ,

 

U zou het kunnen proberen door de handleiding op de volgende link:Problemen internetverbinding te volgen.

Mocht het dan nog niet opgelost zijn kunt u het hier weer melden. Graag dan met een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het probleem en wat u zelf al geprobeerd heeft om het op te lossen. Dan pakt een medewerker van T-Mobile het vanzelf op

Reageer