Beantwoord

snelheidsverhoging klantvoordeel op ander abbo dan het internet abbo

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 156 Bekeken

Op mijn T-mobile kan ik zien dat mijn vriendin internet abbo op haar naam heeft en ik heb thuisvoordeel unlimited toegevoegd op basis van mijn mobiele abbonement. De snelheidsverhoging lijkt niet echtertoegepast te worden (met speedtest nog steeds 48mbs, zoals het al was) terwijl 100 mogelijk moet zijn op dit adres.

 

Wordt de verhoging wel toegepast? Of moet het internet abbo op mijn naam staan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 August 2020, 15:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TimCook 

Bij klantvoordeel is het belangrijk dat beide abonnementen op hetzelfde adres staan geregistreerd, naam maakt niet uit.

Een snelheidsverhoging gaat meestal dezelfde dag al in dus wil je de modem of mediaconverter bij glasvezel eens even van het stroom halen?

Meet je snelheid met een bekabelde laptop direct aangesloten op de modem met de ookla speedtest app.

Hoi,


Zowel converter als modem minuut van stroom gehad hielp niet.

Vervolgens nog met bekabelde laptop en ookla app getest maar ook dan 48 down en 47 upload…

 

Woonadres van ons beide is hetzelfde. Klantvoordeel is anderhalf week geleden aangezet/toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +15

@TimCook 

Kijk even in je T-Mobile thuis account of bij  abonnementeninternet fast aan staat of staat er iets anders?

Je krijgt geen snelheidsverhoging, je krijgt korting op de hogere snelheid, je moet zelf in My TMThuis de 100 Mb snelheid aanzetten met korting.

Gaat helaas niks vanzelf bij TM.

Reputatie 7
Badge +15

Ah ja niet vergeten via abonnementen > internet wijzigen > internet fast kiezen. Na herstarten zal je nieuwe snelheid actief zijn. Met unlimited blijft de prijs 25 euro voor internet en heb je klantvoordeel geactiveerd?

Reageer