Beantwoord

ssl certificaat verlopen (e-mail)

  • 25 January 2020
  • 71 reacties
  • 6354 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Sinds vanmorgen krijg ik bij het openen van de e-mail (op zowel mijn iphone als op de pc) de melding dat het certificaat van *.t-mobilethuis.nl is verlopen.

Hebben hier meer mensen last van ?

 

icon

Beste antwoord door Sander 26 January 2020, 13:40

Bekijk origineel

71 reacties

Reputatie 1

IMAP werkt werkt weer tenminste, heb weer een mailtje binnen, pop3 ligt er nog altijd uit

Reputatie 5
Badge

IMAP werkt werkt weer tenminste, heb weer een mailtje binnen, pop3 ligt er nog altijd uit

Mail binnen halen lukt wel, maar ik krijg nog steeds die melding van Serveridentiteit niet gecontroleerd met IMAP!?

 

 

Reputatie 2

Duurt wel erg lang voor dat het opgelost is ,of zie ik dat verkeerd?

Hier ook nog steeds de melding dat het imap-certificaat verlopen is.

Hier ook nog steeds de melding dat het imap-certificaat verlopen is.


Krijg wel mail binnen op mijn telefoon maar mijn vrouw weer niet en dat is wel heel irritant!

Reputatie 1
Nog steeds gewoon iedere keer als ik outlook opstart een waarschuwing, vreemd genoeg staat er dat het certificaat nog geldig is tot eind 2021, maar is de naam niet correct?

 

Reputatie 1

Groot bedrijf, maar oplossing?

Onbegrijpelijk dat de storing “kan serveridentiteit” niet verifiëren nog steeds niet is opgelost!!

Dit duurt nu al vanaf vrijdagavond het zal toch eens tijd worden dat dit wordt opgelost!

Reputatie 1

Klopt, kan ook geen mail versturen zie ik net

Is er al een update?

Het is natuurlijk wel belachelijk dat dit is ontstaan door een verlopen certificaat. 

Plus dat het nu al sinds vrijdag duurt bewijst wat een dramatische beheer organisatie er bij T-mobile is.

 

Wanneer is deze storing (email) nu geholpen ik verwacht belangrijk e-mial maar ja niks werk en nu????

Ik zag net dat alles was weer in order mijn dank is grooooooooooot met vriendelijke groet en nog chapeau voor de iters

Reputatie 7

Update 13:30

 

Het certificaat is weer actief en alle mails zijn weer beschikbaar!

 

Update 16:30

 

Ook de mailserver smtp.t-mobilethuis.nl is weer 100% beschikbaar! 

Reputatie 2

Is er al een update?

Het is natuurlijk wel belachelijk dat dit is ontstaan door een verlopen certificaat. 

Plus dat het nu al sinds vrijdag duurt bewijst wat een dramatische beheer organisatie er bij T-mobile is.

 


Het gaat steeds vaker mis bij die gasten, zie er nog wel van komen dat dit bedrijfonderdeel bij KPN gaat horen!

Hoe kan het dan zijn dat ik nog steeds de meldingen krijg om de 10 seconden?

Allemaal leuk lief en aardig, na 2 dagen continu meldingen krijgen over de IMAP identificatie, nu de volgende melding:

smtp.t-mobilethuis.nl kan niet worden geverifieerd!

gaat dit ook weer 2dagen duren???

 

Update 13:30

 

Het certificaat is weer actief en alle mails zijn weer beschikbaar!

Echt niet!

Reputatie 1

Mail versturen dus nog niet!

Reputatie 7

Update 16:30

 

Ook de mailserver smtp.t-mobilethuis.nl is weer 100% beschikbaar! 

 

Reputatie 1

Bedankt voor de info

het is wel gek maar ik heb nog steeds een probleem met outlook; nu onderstaande melding:

wat doe ik hier mee?

Reputatie 5
Badge

wat doe ik hier mee?

Misschien even bij de account instellingen de servers opnieuw invoeren;

De server voor inkomende e-mail is imap.t-mobilethuis.nl

De server voor uitgaande e-mail is smtp.t-mobilethuis.nl

Reputatie 7

Hoi @Ymco,

 

Kun je Outlook opnieuw opstarten en ook je verbinding eventueel? Alle certificaten zijn weer op orde, dus deze melding zou verleden tijd moeten zijn. 

Reputatie 4

Als ik ook hier even op mag reageren.
Bij alle “Microsoft” apps komt het certificaat probleem om de hoek zetten.
Onderstaande melding kwam toen ik Excel wilde opnenen, dus helemaal niets met email te maken.
De pc wordt veilig gehouden met Kaspersky.

Graag ook hiervoor even aandacht.

Reageer