Beantwoord

Storing

  • 1 October 2017
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

Wordt het nog wat met het herstel van de internetverbinding ???
Ik betaal voor een werkende verbinding en die moet dus werken.
Ik verwacht een vergoeding voor elke minuut dat ie niet werkt
Ik ben extreem pissig over deze nieuwe wanprestatie van jullie, waarvoor jullie waarschijnlijk weer anderen de schuld proberen te geven :@:@
😠
icon

Beste antwoord door toetsie 1 October 2017, 14:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 3
https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/opgelost-landelijk-t-mobile-thuis-internet-op-het-dsl-en-glasvezelnetwerk-283521
Ja de internetverbinding doet het weer, maar nadat ie het uren niet deed. Ik betaal voor een internetverbinding die 100% werkt, dus ook elke minuut van de dag.
Jullie hebben dus (weer) wanprestatie geleverd aan jullie klanten en jullie dienen dus een vergoeding uit te betalen, te verrekenen met de volgende rekening
Reputatie 3
Heb je als particulier een SLA ?
Reputatie 3
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/storing-wat-zijn-mijn-rechten
Reputatie 7
Jeetje, Wat een taal.
Als je net zoveel moeite had gedaan als het posten van dit bericht had je het zelf ook op kunnen lossen. Het probleem zat hem niet in de internet verbinding maar in de vertaling van namen naar nummers.
Oh ja dit probleem was bij T-Mobile.
Het probleem was dus wel de internetverbinding want die werkte niet, door een probleem bij T-Mobile dus kennelijk, dus hoe had ik dit zelf moeten oplossen?
Ze komen er weer mee weg en de consument heeft weer het nakijken als de telecomboeren weer eens een wanprestatie leveren. Alsof 3 uur zonder internet op je vrije dag thuis niet ergerlijk genoeg is. Nee je moet minimaal 12 uur zonder internet zitten voor je recht heb op vergoeding. Belachelijk
Ik heb hier nog steeds geen internet! 😡😡
Reputatie 7
Er was een landelijke storing. Niet fijn, ook zeker niet voor T-Mobile. Gelukkig is deze zondagochtend rond 10:30 verholpen. Dit topic behandelt de storing. Om het overzicht te bewaren sluit ik dan ook dit topic.

@Bosje83: De storing is verholpen. Wellicht dat je het modem voor 10 seconden van de stroom kunt halen. Werkt het nog steeds niet? Er is een kleinere storing in Hilversum, woon je daar? Zo ja, we zijn er druk mee aan de slag, het is nu nog even afwachten. Zodra WAN/Internet/Fiber weer gaat banden, zijn de diensten terug. Woon je elders, laat het weten in het storingstopic.