Beantwoord

storing Huizen

  • 1 September 2020
  • 29 reacties
  • 3044 Bekeken

Al 2 dagen storing(geen beeld) in Huizen, alles gerest zoals wordt omschreven maar niks helpt!! Meer mensen hier last van?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 September 2020, 22:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

29 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vanessa033 

Volgens het storingstopic is er nog steeds een storing in Huizen, er wordt nog hard gewerkt aan een oplossing. Hier kun je updates volgen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

vandaag 2 x t-mobile klantenservice aan de lijn gehad, moest wachten tot einde dag als dan nog het probleem zich voor deed dan kreeg ik een sms om met Gideon een afspraak maken, zo gezegd zo gedaan: SERIEUS???? Monteur kan pas volgende week donderdag komen???? Zijn jullie niet goed!! Ben pist off!! Ga morgen kijken voor andere overstap naar andere provider.

Reputatie 7
Badge +15

@vanessa033 

Storing is opgelost volgens het storingstopic.

Je hebt het alleen over geen beeld. Op wat en doet de rest het dan wel?

Is het glasvezel of DSL?

DSL, geen beeld nee! Wereldbolletje blijft rood dus er is geen verbinding.

Reputatie 7
Badge +15

Is je modem aangesloten op een KPN ISRA waar ook de KPN kabel binnen komt of via een tweede aansluitpunt in huis?

Denk eerste maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Reputatie 7
Badge +15

Is het een wandcontactdoos met een adapter 4 pinnen? Die zou je eens kunnen openschroeven en een foto plaatsen van de aansluiting, misschien dat daar een oorzaak in zit. 

daar zit de conventer tegenaan, die eraf halen? Of kastje ernaast openmaken?

Reputatie 7

Hoi @vanessa033

Ik zie dat je glasvezel hebt, ik zou niet aan de aansluiting zitten. We ontvangen signalen van enkele klanten dat een eerder probleem terug is en de verbinding wegvalt. Houd dit topic in de gaten: is er een probleem bij T-Mobile Thuis?

Dit zullen we snel updaten. 

Ik zou er toch even iets aanzitten, druk de witte kap waar de zwarte MC opzit eens iets naar beneden, lijkt alsof die iets omhoog is gekomen waardoor die niet meer goed aansluit, niets forceren, zachtjes recht naar beneden duwen.

Goedemorgen, lees je bericht net pas en ga het vnvnd proberen, laat het weten als gelukt is!

Je aansluiting zit wel gevaarlijk laag vooral de gele dunne kabel is erg kwetsbaar en de hoek onder is ook wat scherp, wees daar voorzichtig mee, ook met bijvoorneeld de stofzuiger of dergelijke.

Kom daar sws nooit met de stofzuiger of in iedergeval er niet tegenaan, zal voorzichtig zijn.

@Doornekamp33 nou kreeg kastje niet open, toen maar de stekker van de converter eruit en vervolgens weer in gedaan, en 2 tellen later had ik beeld!! Opgelost, maar hoe!! 🙄klantenservice T-mobile helemaal RUK. Dank in iedergeval voor de tip iets met dat kastje te doen haha.

Je hoefde hem alleen iets naar beneden te duwen, is een schuif systeem, er af of open halen is niet aan te raden.

Die witte kap zit een aansluiting in die wel goed contact moet kunnen maken.

Maar mooi dat het opgelost is, volgende keer bij problemen de stroom ook even van die zwarte kast afhalen, lost ook vaak wat op.

 

Het internet is doorgesneden en het zijn optische vezels !?  wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +15

@Hasoud 

Oei dat is niet best dat je glasvezel is doorgesneden. Volgens mij zou je hiervoor contact moeten opnemen met de aannemer die het glasvezel in jouw woning heeft aangesloten.

Reputatie 7

@Hasoud doe er eens een foto bij. dan weten we welke kabel het is.

 

 

Er is geen wifi

Reputatie 7
Badge +15

@Hasoud 

Niks te zien dat is doorgesneden?

Je ontvangt wel signaal, staat de WiFi van je modem niet uit? Achter de modem zit een knopje en via de interface kan je ook kijken.

 

Ik heb alles gedaan en de wifi werkt niet

Reputatie 7
Badge +15

@Hasoud

Rechts naast de DSL poort de zwarte knop bovenste indrukken helpt niet?

In je browser ga naar 192.168.1.1 en log in met admin en wachtwoord staat achter de modem op die kaart staat daar je WiFi aan?