Beantwoord

Storing internet in almere sinds 06 januari 2022

  • 7 January 2022
  • 8 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb geen internet verbinding sinds woensdag 6 januari. Aan het begin van de middag viel de verbinding weg, ik heb de modem en de converter opnieuw opgestart (diverse keren) maar niks. Rode lampje van de modem gaat wel branden maar mijn apparaten geven aan dat er geen verbinding is met het internet.. Wel met het interne netwerk.

Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben? 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 January 2022, 13:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Vampiresk, heel goed dat je dit hier aangeeft! Ik wilde meteen jouw verbinding onder de loep nemen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kan je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee om dit zo snel mogelijk te fixen. Momenteel is er geen algemeen probleem bekend in Almere, dus ik ga je via het reguliere proces verder helpen.

Kan je aangeven of jij wellicht een eigen router hebt aangesloten of gebruik jij enkel de apparatuur van T-Mobile? Ik wil je ook alvast doorverwijzen naar het volgende wiki artikel: 

Zou je deze tips eens bij langs willen lopen? In de meeste gevallen zorgt dit ervoor dat jouw verbinding weer zo snel mogelijk gaat werken! 😊

Hoi lisa, 

 

Ik heb vanmiddag contact gehad met de klantenservice en samen met de medewerker de testen uitgevoerd. Uiteindelijk bleek dat de hulp van een monteur van guidion de oplossing moet bieden omdat het probleem te maken het met de "FO" signaal dat lampje lichte niet op. De monteur is voor is dinsdag afgesproken.

 

Hartelijk bedankt voor jou snelle reactie.. 

 

Gr, 

 

Steven 

Reputatie 7

Hi @Vampiresk ,

Dank je wel voor je snelle terugkoppeling! Fijn om te horen dat onze telefonische collega's je al zo snel van een oplossing hebben voorzien. Ik vermoed dat met de afspraak met de monteur zo meteen weer helemaal de verbinding is gefixt. Dat moet goed komen! 

Vandaag is de monteur geweest, aardige man vond het heel jammer dat hij ons niet weer kon aansluiten omdat het probleem niet aan de huisaansluiting lag. De opdracht is weer terug gekoppeld maar T-mobile zodat die weer een ander team moet inschakelen, deze gaat dan in de patchkast kijken of mijn aansluiting daar nog in orde is. Het zal wel geen algehele storing zijn geweest door een opgraving iets dergelijks want ik heb geen andere storing in almere gezien. Khoop dat ze met geschwinde spoed naar de patchkast kast rijden en het kabeltje weer repareren of in een andere aansluiting pluggen. Een puber die al een week niet kan xboxen is geen happy puber🤬

 

 

Reputatie 7

Hi @Vampiresk, fijn dat je hier zo helder de terugkoppeling deelt! Wat balen dat de monteur het issue vandaag niet direct kon oplossen. Ik neem met alle liefde een kijkje achter de schermen als je mij van een privébericht kan voorzien met daarin je privégegevens, dan check ik de status voor je. Ik ga heel erg duimen dat er snel voor gezorgd kan worden dat jij weer online komt. Laat je het weten zodra je weer online bent? Want dan kijk ik graag naar een passende vergoeding!

Reputatie 7

Hi @Vampiresk, zojuist heb ik ook gereageerd op jouw privébericht! Voor de volledigheid plaats ik de update ook hier. Ik ben ontzettend blij om te zien dat de netwerkbeheerder morgen bij je langs komt om het issue op te lossen. Geef jij morgen een seintje zodra jouw verbinding weer up and running is? Dan maak ik graag de compensatie voor je in orde! 

Vandaag is de kpn monteur geweest hij en zijn collega hadden binnen no time het probleem opgelost, deze monteur die wist waar hij over praatte en heeft mij nog enkele tips geven over het gebruik van mijn switch. Het uiteindelijke probleem lag bij de routing in de hoofdkast mijn lijn was per abuis omgeleid naar een ander adres. Maar ben helemaal blij weer en de lijn is weer supersnel ik hoop dat het zo blijft. 

 

Mvg, 

 

Steven 

Reputatie 7

Hi @Vampiresk, wat een ontzettend fijn nieuws zo aan het begin van het weekend! Ik ben heel blij om deze positieve terugkoppeling te lezen, dankjewel voor het doorgeven. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding in orde gemaakt voor de dagen dat je geen internet had. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, weet dan dat je hier altijd aan kan kloppen. Maak er een top weekend van! ✨