Beantwoord

storing internet sinds 7 januari in Tilburg

  • 6 February 2021
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 1

Beste t-mobile,

sinds 7 januari is er een storing in onze regio mbt vast internet. Na 17 keer bellen naar de klantenservice is het antwoord hetzelfde: ze zijn er mee bezig.

ondertussen hebben we een nieuwe modem ontvangen maar internet blijft geregeld wegvallen. Vandaag ook weer het geval. 
 

wanneer wordt dit eens serieus opgepakt. Dit speelt nu al een hele maand!

 

jullie laten me geen andere keus dan overstappen naar een betrouwbare aanbieder. 

icon

Beste antwoord door Boris 9 February 2021, 12:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @c_a_b_hendriks ,

Dank je wel voor je bericht en voor het delen van je gevoel. Ik begrijp dat de problemen in Tilburg ook voor jou gelden en baal daar enorm van. We zijn hard bezig deze op te lossen en zijn ik weet dat we verschillende vergaderingen hebben met de lokale partijen zodat we een permanente oplossing hebben hiervoor. 

Om het probleem op te lossen is er op 2 februari een monteur langs geweest om een nieuw modem te installeren en te kijken of het probleem is opgelost. De monteur is toen weggegaan in de veronderstelling dat alles werkte. Om alles zo goed mogelijk in kaart te brengen wil ik je vragen naar de volgende punten: 

- Brandt de power led constant? 

Een losse aansluiting kan ervoor zorgen dat het modem uitvalt: 
- Controleer of de stroom adapter goed in de wandcontactdoos zit. 
- Check tevens of het andere uiteinde goed in het modem vast zit.  

- Controleer of het modem op het ISRA punt (hoofdaansluitpunt) is aangesloten waarop wij hebben geleverd.  

- Check je aansluiting in de meterkast, of in de woonkamer als die daar geplaatst is. 

- Controleer of het modem met een korte kabel is aangesloten op het aansluitpunt. 

Graag verzoek ik je dit drie dagen te testen. Als je op de tussenliggende dagen de data en tijden wilt opschrijven op het moment dat de diensten wegvallen, kunnen wij gericht in de verbinding gaan kijken.

Ik wil je vooral vragen om dit goed bij te houden. Met deze extra informatie kunnen wij dan verder kijken naar de situatie en hopelijk een permanente oplossing vinden.

Reageer