Beantwoord

T-Mobile kan niet meer leveren

  • 6 July 2020
  • 7 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 5

ik ga over een paar maanden verhuizen en kijk nu af en toe wat voor mij het het beste is . Nu kan ik sinds vorige week geen internet en tv meer aan vragen op dit adres , dit kon voor een  paar weken terug nog wel , komt dit door het nieuwe 4G thuis ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 July 2020, 21:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5

@Waqqas ja klopt , heb al gekeken .

Krijg je een buiten antenne en dat wil ik liever niet . Vind het ook een beetje vreemd dat je toestelpremie daar voor moet betalen . Ik kijk even verder .

Reputatie 7
Badge +3

@jan kelder Het aantal start Gb’s bij 4G voor thuis is afhankelijk van jouw postcode want die wordt afgestemd op de gemiddelde 4G belasting.

20 Mbit DSL is voldoende als je geen zware eisen stelt maar met interactieve tv erbij ga je al snel klem lopen. Ook zal de bekabeling tussen ISRA punt en modem van goede kwaliteit moeten zijn.

De toestelpremie is voor het modem dat uiteindelijk van jou wordt. Persoonlijk vind ik dat een vreemde regeling.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @jan kelder 

Wat geeft deze site voor resultaat? https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +15

in je vorige topic las ik dat er 19 Mbit beschikbaar is en KPN alsnog 50 Mbit kan leveren middels een 4G router naast de modem.

Het vernieuwde 4GvT heeft een postcodecheck waarbij er gekeken wordt of er op jouw adres een goede 4G dekking is zodat alles optimaal werkt. Helaas komen niet alle adressen daarvoor in aanmerking.

Reputatie 5

@Folkert die geeft 20mb aan , vind het dus vreemd dat tmobile nu zegt op de site dat ze mij geen betrouwbare verbinding kunnen geven . @Waqqas ze zeggen nu dat ik beter op 4G kan . Vind het dus vreemd dat het voor twee weken nog gewoon een vaste verbinding kon krijgen

Reputatie 7
Badge +15

@jan kelder 

Met 4GvT kan je wel max 100 MB halen mits jouw adres geschikt is en de hoeveelheid aan GB'S is flink verhoogd. Neem eens een kijkje in het topic.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jan kelder,

Tof dat je overweegt om op jouw nieuwe adres onze diensten af te nemen! Ik durft niet te zeggen waarom DSL voorheen wél een optie was, en nu niet meer. Ook al is 4G voor Thuis sneller op een bepaald adres, wij blijven DSL aansluitingen met een downloadsnelheid van minimaal 12 Mbit/s aanbieden. Als je mij via een privébericht, of in dit openbare bericht, voorziet van de postcode en huisnummer van jouw nieuwe adres, kijk ik heel graag mee wat de optie qua DSL internet is.

Daarnaast geef je aan dat je liever géén 4G voor Thuis neemt vanwege de buitenantenne die voor downloadsnelheden tot 100 Mbit/s nodig is, maar wist je ook zonder buitenantenne gebruik kunt maken van 4G voor Thuis? Houd er graag wel rekening mee dat de maximale downloadsnelheid hiervan 30 Mbit/s is. Meer informatie hierover kan je terugvinden op: 4G voor Thuis zonder buitenantenne. Hopelijk kunnen wij een mooie oplossing voor jouw nieuwe Thuis vinden!

Reageer