Beantwoord

T-Mobile Thuis aanvragen, aansluitkosten en levertijd

  • 20 February 2017
  • 2 reacties
  • 1490 Bekeken

Reputatie 2
Beste TMobile medewerkers,

als mobiele klant van Tmobile, wil ik nu ook gebruik maken van Tmobile Thuis Internet, hier heb ik een aantal vragen bij.
Als ik invul dan krijg ik als levertijd ong 5 weken na de aanvraag datum, kan dat niet sneller?
Ten tweede, staat er een activitatiekosten bedrag van 30 euro, als ik extern via de site van consumentenbond een aanvraag doe, dan staat er hier geen kosten voor, een beetje vreemd of niet?
Heb liever als vaste klant, ja dat horen jullie wellicht vaak lees ik, maar kan er niet omheen, dat ik juist dat bedrag niet hoeft te betalen. Hoe zit het nou?

Ontvang eventueel via DM of GSM nr een geschikte aanbod, welk dan wel klopt.

met vriendelijk groet,
icon

Beste antwoord door Brian 21 February 2017, 10:24

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi iSO25,
Ik kan me goed voorstellen dat je hier vragen over hebt. Er zijn waarschijnlijk veel aanvragen gedaan de laatste tijd en die moeten allemaal verwerkt worden en ook de monteurs moeten langs de klanten. Dit zal dan ook te maken hebben met die 5 weken die je nu moet wachten.

Je tweede vraag is zeer duidelijk en uiteraard vreemd dat je via derden daar korting voor krijgt en via T-Mobile Thuis niet. Wat de reden is, dan zou ik je niet kunnen vertellen. Vanuit T-Mobile Mobiel weet ik wel dat derden altijd hun eigen, tot een bepaalde hoogte, korting kunnen geven. Liever direct klant zijn bij T-Mobile kan ik me heel goed voorstellen en ben ook zeer benieuwd wat voor antwoord T-Mobile Thuis je hier op kan geven.

Op dit moment zijn de T-Mobile Thuis moderatoren druk, maar ik verwacht dat ze wel snel een antwoord kunnen geven op je vraag. Uiteraard ben ik daar zelf ook benieuwd naar, dan weet ik ook wat ik andere mensen kan vertellen.

In ieder geval wel top dat je er over denkt om over te stappen naar T-Mobile Thuis. Fijne dag!
Reputatie 7
Hi iSo25,

Goed om te lezen dat je enthousiast bent over T-Mobile Thuis! Over de levertijd durf ik geen uitspraak te doen, dit hangt af van de beschikbaarheid van de monteurs. Zoals Serviceweb al aangeeft kan het op dit moment wat drukker zijn door de overname van Vodafone Thuis. Wat betreft de aansluitkosten, als je al klant bij ons bent dan is hier vaak wel wat in mogelijk. Je kan het beste contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs via 0800 0419, mijn collega's kunnen dan direct de mogelijkheden met je bespreken. Ik weet zeker dat we je een mooi aanbod kunnen doen!

Reageer