Beantwoord

T mobile thuis abonnement verlengen

  • 27 November 2021
  • 7 reacties
  • 2239 Bekeken

Reputatie 1

Goeiemorgen allemaal! 

Ik heb een vraag over mijn t mobile thuis abbonoment. Deze loopt 2 december af. Als ik geen contact op neem met de klantenservice,word mijn abbonoment dan automatisch verlengd? Of moet ik de klantenservice bellen en mijn abbonoment verlengen? 

 

Ik heb gezocht op het forum maar kon niet echt duidelijkheid vinden. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen! 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Ginny 28 November 2021, 16:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @HCGERARDHC Welkom in de community.

Uiteraard  mag je het abonnement maandelijks bijstellen!
Is het jaar om mag je opzeggen met een maand opzegtermijn  (liever niet uiteraard)😂 

Doe je niets dan loopt je contract gewoon door.
Weet je zo voldoende?

Fijn weekend! 

Reputatie 7
Badge +15

Als aanvulling : Wanneer je contractperiode voorbij is dan wordt je abonnement maandelijks verlengd met een maand, je kunt elke maand opzeggen 😉

Reputatie 1

Goedenavond! 

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben hier zeker mee geholpen.Ik laat mijn contract mooi door lopen! 

​​​​​​Ik ben zeer tevreden met jullie als provider. 

Nogmaals bedankt en een fijn weekend! 

​​​​

 

 

 

​​​

Reputatie 7
Badge +14

Leuk om te lezen @HCGERARDHC altijd fijn als Klanten tevreden zijn.

Wij zijn net als jij klant en doen ons best om te helpen.

 

Fijn weekend

Als aanvulling : Wanneer je contractperiode voorbij is dan wordt je abonnement maandelijks verlengd met een maand, je kunt elke maand opzeggen 😉

Bijna, je abonnement kun je dagelijks opzeggen met inachtneming van 1 maand opzegtermijn.

Dus vandaag opzeggen zou betekenen dat je 27-12 je laatste dag zou hebben, en zo schuift het steeds een dag op.

Reputatie 6

Hoi @HCGERARDHC, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Wanneer je contract (bijna) afloopt, kun je twee dingen doen: of je laat je abonnement doorlopen zoals hij nu is, dan heb je geen jaarcontract meer maar mag je op elk gewenst moment je abonnement beëindigen met een maand opzegtermijn in acht genomen. De tweede optie is dat je je abonnement verlengt met een jaar, je krijgt dat een verlengingsaanbod wat vaak betekent dat je enkele maanden een korting op je abonnement krijgt. Je gaat hiermee weer een nieuw jaarcontract en kunt dan het komende jaar niet maandelijks opzeggen. Meer informatie over het verlengen kun je verkrijgen van mijn collega's van de betreffende afdeling, te bereiken via 0800 0419.

Reputatie 1

Nogmaals bedankt voor alle reacties! Fijn dat jullie mij zo goed informeren. Ik denk nog even na wat ik ga doen. Maar bij T-Mobile blijf ik sowieso.

 

Fijne avond!