Beantwoord

T mobile thuis geen internet na verhuizing

  • 5 August 2021
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Na verhuizing moest op nieuwe adres glasvezel geinstalleerd worden, 
Na 3 monteurs en 2,5 week wachten kreeg ik eindelijk internet , zes weken na doorgeven van verhuizing, 

Helaas 3 uur later was de pret alweer over, geen internet..
wel kon ik het netwerk zien zowel bedraad als onbedraad echter “wel verbinding, geen internert”
weer aan de telefoon hangen, weer 2 verschillende bedrijven aan de telefoon, weer een week wachten..

na uitwisseling van de modem had ik opeens internet...vreemd
Nu een week later opeen weer geen internet,!!!
weer aan de telefoon, binnen 48 uur wordt u gebeld door onze eigen storingsdienst…
zeker weten ? jaaa..
nu 24 uur later kan ik draadloos het netwerk opeens ook niet meer zien, dus ik wil dat doorgeven aan Tmobile, weer bellen...klacht aanpassen…
dat kan dus niet, en nu zijn de 2 dagen niet de terugbel(actie)termijn maar de verwerkingstijd!!!
Dus pas na 2 dagen gebeld worden???
Uw collega zei dat uw eigen storiingsdienst dit ging oplossen?

Ja zegt de dame , we hebben op dit moment veel problemen met internet thuis !!!!
Dus ik vraag waar ik dat kan lezen dat er problemen mee zijn?

Niet op de Tmobile site !!!

ik wacht en wacht nog steeds

Aanstaande zondag ga ik paar dagen op vakantie, wedden dat als ik terugkom nog steeds geen internet heb en er zelf weer achteraan moet?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 6 August 2021, 12:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Ik had allang overgestapt met dit soort problemen

Reputatie 7

Hi @storing-t-mobile-thuis, heel fijn dat jij in dit topic jouw verhaal deelt! Ik had echt heel graag gelezen dat dit anders bij jou was gelopen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil je hier dan ook heel graag bij helpen, dus ben ik meteen een kijkje gaan nemen achter de schermen. Ik kom alleen op een oud abonnement van jou uit met het e-mailadres dat jij hebt ingevuld. Zou jij het nieuwe klantummer aan jouw account willen toevoegen? Dan kijk ik graag met je mee en wil ik uitzoeken hoe de vork nu in de steel zit. Ik wil er namelijk graag alles aan doen om ervoor te zorgen dat jij onbezorgd van jouw vakantie kan genieten en terugkomt met een goedwerkende verbinding! 💪

Reageer