Beantwoord

T-Mobile Thuis internet

  • 1 March 2019
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Hoi t-mobile ik heb problem met mijn thuis internet ik wel meer snel internet en mijn abonnement is max beteken ik elke maand 31 euro betalen maar mijn internet is langzaam ik wel oplossen alstubileft . erg bedankt voor jullie
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 6 March 2019, 13:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5
Goed dat je hier aan de bel trekt @Jamil.hadri. Geen zorgen, ik ga je helpen! Op onze Community is namelijk véél te vinden over het verbeteren van jouw internet verbinding. Kijk bijvoorbeeld naar dit topic voor het oplossen van WiFi problemen. Handig, toch? 😄 Ook kan je een gemakkelijk stappenplan doorlopen om jouw algemene internet verbinding te optimaliseren. Dat doe je hier!

Heb je alle stappen uitgevoerd en is je verbinding nog niet verbeterd? Voer dan een speedtest uit van je WiFi verbinding én je bekabelde verbinding en stuur mij het resultaat via een privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer