Beantwoord

Tele2 bestemmingen niet bereikbaar

  • 25 November 2020
  • 8 reacties
  • 235 Bekeken

Sinds gisteren lukt het niet meer om bestemmingen op het Tele2 netwerk te bereiken. Zo kan ik vanaf mijn t-mobilethuis verbinding geen contact maken met mijn.tele2zakelijk.nl. Ook het netwerk van mijn opdrachtgever die aangesloten is via Tele2 kan ik niet bereiken. Vanaf mijn server die ik host bij TransIP kan ik wel bij deze bestemmingen komen. Zie hier een tracert.

tracert naar mijn.tele2zakelijk.nl

Ik ben benieuwd of meer van jullie hier problemen mee hebben. En ik hoop natuurlijk dat er iemand van t-mobile/tele2 meekijkt om dit probleem te verhelpen :-)

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 December 2020, 11:47

Bekijk origineel

8 reacties

Is er iemand in Amsterdam met een t-mobilethuis aansluiting, die ook eens een tracert naar mijn.tele2zakelijk.nl kan doen?

Mijn vermoeden is dat gebruikers in onderstaande range dezelfde issues ervaren.

  • route: 82.172.0.0/14
  • descr: Versatel customers
  • origin: AS13127
  • mnt-by: AS13127-MNT
  • created: 2003-09-29T13:25:34Z
  • last-modified: 2004-12-15T14:20:34Z
  • source: RIPE

Ìk denk dat je vermoeden correct is. Ik heb exact hetzelfde probleem en zit in de range 82.172.  Ook ik kan niet bij mijn.tele2zakelijk.nl en ook niet bij RWS,.nl werkplek.rws.nl. Kan dus al een paar dagen niet werken met mijn thuisinternet en gebruik nu mij telefoon abo om te telewerken!!!

Heb het afgelopen dinsdag aangemeld. Alleen vraag ik me af wanneer ze een keer tijd hebben om dit een keer op te pakken.  Ook voor mij geld dat het zwarte gat ams-core-2.bundle-ether14.tele2.net is.

Lijkt erop dat ze wat routeringen hebben opgeruimt. Ze zijn tenslotte bezig met onderhoud.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @nvansluis en @tekin1, bedankt voor jullie meldingen. Ik heb jullie input gedeeld met onze technische dienst zodat onderzocht kan worden waardoor dit precies ontstaan is en hoe we het kunnen oplossen. 

Zodra er updates zijn, laat ik het jullie meteen weten! De verwerkingstijd van onze techneuten is wel hoger dan gebruikelijk, houd daarom alsjeblieft rekening met het feit dat een antwoord niet binnen vijf dagen zal komen. Alvast bedankt voor jullie begrip, een mooi weekend toegewenst!

Hoi @tekin1 en @Jason, bedankt voor jullie reacties. Via mijn opdrachtgever heb ik dit probleem gisteren ook aangemeld bij Tele2 zakelijk. Dus als daar wat over te melden valt, laat ik dat weten. 

Hoi @tekin1 en @Jason, het probleem is nu opgelost. Ik heb hier melding van ontvangen via Tele2 Zakelijk.

Ook voor mij is het probleem opgelost. In een ander draaide over connectiviteitsproblemen i.c.m. vpn is aangegeven dat ze vanochten wat gewijzigd hebben /opgelost. Alleen wat precies staat er niet bij. Maar goed het belangrijkste is, dat het is opgelost :).

 

Reputatie 7
Badge +16

Mooi dat het opgelost is @nvansluis en @tekin1, vanmorgen ontving ik vanuit ons netwerkteam het positieve nieuws dat dit specifieke issue inderdaad verholpen is! Er zou wat aangepast zijn in de DNS waardoor de websites weer toegankelijk zijn in combinatie met VPN.

Reageer