Beantwoord

Thuis abonnement te vroeg stopgezet

  • 8 August 2020
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Beste,

Ik heb mijn thuis abonnement per 1-10 opgezegd maar dat is door de medewerker per direct stopgezet. Daar heb ik over gebeld maar is niks meer aan te doen. Echter, nu moet ik mijn router terugsturen maar heb ik de nieuwe pas 1-10 beschikbaar. Ik zou hierover teruggebeld worden maar dat was denk ik een te moeilijke vraag. Kan iemand mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Piotr 10 August 2020, 14:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De router moet inderdaad direct terug. Die gaat zonder actieve lijn eronder toch niets meer doen. Je zou je nieuwe provider kunnen vragen om eerder te leveren.

Hi Eric, alle lampen en apparaten gaan via wifi dus hij doet nog wel wat. En de 'nieuwe' provider is een verhuizing, dat kan helaas niet eerder.

Reputatie 7

Hey @Mathijs_zwiers,

Ai dat is wel heel ongelukkig! :disappointed_relieved: Zo te zien is je abonnement al op 29 juli geannuleerd. We kunnen nu een nieuwe aanvraag doen op jouw adres, maar daar gaat jammer genoeg ook een periode overheen. Op z'n vroegst zou je dan rond 1 september aangesloten zijn en een maand later zouden we je abonnement vervolgens kunnen opzeggen. Kan mij indenken dat deze optie niet je voorkeur heeft aangezien je dan wederom een nieuw installatiepakket ontvangt en die wederom na één maand retour dient te sturen.

Een andere optie is het gebruik maken van een Unlimited Voucher. Wanneer je in het bezit bent van een mobiel T-Mobile abonnement dan kunnen we je voorzien van een Unlimited Voucher waarmee je in ieder geval gratis kunt blijven internetten op je mobiele telefoon en daarmee een hotspot kunt maken. Mocht je hiervan gebruik willen maken dan laat het mij gelijk weten. Ik stuur je dan zo snel mogelijk een voucher.

Sorry voor het ongemak!

Reageer