Beantwoord

twitch stream werkt niet meer....

  • 23 November 2021
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op geen enkele browser/device (kabel en wifi) werkt de twitch stream (download).
Ik zie alles (behalve de video), chats, vertalingen etc. Het videoscherm blijft echter zwart. Dit is op alle devices. Wanneer ik mijn mobiel wifi uitzet dan werkt de twitch stream download daar wel. Zet ik wifi weer aan dan valt beeld weg. Zyxel VMG8825-T50. (werkt inmiddels enkele maanden zonder issues.)
Het is dus te herleiden naar de router. Ik heb deze herstart. (glasvezelkastje en de router 30 seconden van de spanning af) maar dit bied geen oplossing. Gisterenavond werkte het nog goed.
Ik vermoed dat er vannacht iets is uitgevoerd/doorgevoerd waardoor dit nu niet meer werkt. 
Iemand enig idee waar en hoe ik dit hersteld kan krijgen? (of welke stappen ik eventueel kan doorlopen om een beter eenduidiger beeld van het issue te creeren?)  

 

//edit: ik zie net dit artikel T-Mobile Thuis heeft voor tweede dag op rij internetstoring, impact is kleiner - IT Pro - Nieuws - Tweakers van 23-11-2021. 
de melding is “onder meer Tweakers, CoronaCheck en Twitch zijn slecht tot niet bereikbaar door de storing.” 
detail: bij mij is de stwitch site prima bereikbaar, maar geen video. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 November 2021, 21:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

@Aktanom,

zou je dit topic willen gaan volgen? Gaat over dezelfde issues

Zo wordt alles centraal gehouden.

Grzt Timo

hoi Timo, thanks. dat is idd dezelfde info :-)
thanks.