Beantwoord

Upload haalt bij lange na geen 1000mbs

  • 5 August 2021
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Bij voorbaat excuus voor de dubbele post.
Ik had deze per ongeluk onder televisie gezet. Aangezien daar geen moderator gehoor heeft gegeven mijn post te verhuizen, maak ik maar even een nieuwe post aan.
 

Na een maand lang (onnodig) zonder internet te hebben gezeten heb ik begin deze week dan eindelijk mijn aansluiting voor elkaar.
Ik heb het internet abonnement van 1000mbps up en download.
Enthousiast als ik was deed ik meteen een speedtest.

Download is super en komt rond de 960mps!! Top.
Alleen de Upload komt niet verder dan dan 300mbs en gisteravond was het al helemaal bagger > niet meer dan 25 a 30 mbps.
Met andere woorden ik heb maar een halve internetbundel.

 

Ik betaal 40 euro per maand voor 1000mbps up- en download.
Betekend dit dat ik eind van de maand (wanneer dit aanhoudt) dan maar € 20,- betaal?

Hoe kan dit?? Is er iets verkeerd gepatched of….
Al van alles geprobeerd:

  • rechtstreek bekabeld aan de modem
  • Kabels gewisseld
  • poorten gewisseld
  • reboots gedaan
  • Maak gebruik van de speed app
  • Ook al resultaten gepost hier: 

     

icon

Beste antwoord door TAVL 6 August 2021, 08:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @TheeShot,

Moderators behandelen posts op volgorde van binnenkomst. Ongeacht wel subforum, dus dubbelposten is niet nodig. :)

Waarschijnlijk heb je te maken met een eenzelfde hik als waar ik recent mee te maken heb gehad bij mijn aansluiting. Dat is toen netjes door een moderator verholpen. Ik verwacht dat dit bij jou niet anders zal zijn. Moderators zullen vanzelf in jouw topic reageren. Je kunt helpen door jou communityprofiel zo volledig mogelijk in te vullen. Zo kunnen ze sneller in jouw specifieke situatie kijken.

Goed trouwens dat je erbij hebt gezet welke stappen je zelf al hebt ondernomen.

Reputatie 7
Badge +4

Plaats eens een foto van je mediaconvertor en glasvezel aansluiting 

Hierbij een foto.
Duurt wel lang voor hier uberhaupt door een mod op gereageerd wordt.
 


 

Reputatie 7

Hi @TheeShot excuses, deze was er even doorheen geglipt. Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad en dat we een monteur langs gaan sturen om naar de aansluiting te kijken, super!

Reageer