Beantwoord

vast internet niet beschikbaar op mijn adres!

  • 29 January 2021
  • 1 reactie
  • 277 Bekeken

Reputatie 2

Ik wil voor mijn tv en internet overstappen naar Tmobile. Nu krijg ik de melding dat er op mijn adres geen vast internet mogelijk is. Als ik het huisnummer van mijn buren invul kan t wel. Wat kan de oorzaak hiervan zijn.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 1 February 2021, 16:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hi @jjeroenn, slim dat je dit op de Community navraagt! Het lastige is dat ik wel 10 redenen kan bedenken hoe dit mogelijk is, en vandaar dat die vraag lastig te beantwoorden is zonder jouw adres. Gaat het bijvoorbeeld om een glasvezel of een telefoonlijn / ISRA aansluiting? In dat tweede geval heb je wellicht wat aan het openbare systeem Fourstack van de lijnbeheerder KPN. Hiermee kan je de beschikbaarheid om jouw huidige adres nét wat uitgebreider zien dan dat je op onze website aan zou treffen.

 

Daarnaast wil ik graag ook een blik voor je werpen of ik nog verklaringen te geven, of liever zelfs, een mogelijkheid kan vinden om je alsnog aan te sluiten. Zou je daarvoor via een privébericht mij jouw postcode en huisnummer toe kunnen sturen? Hiermee kan ik je spoedig laten weten of ik nog iets heb kunnen ontdekken. Hopelijk kunnen wij alsnog bij jou leveren!

Reageer