Beste Sander, is er al een update betreffende de storing vanaf vanmiddag in Zevenaar. Zitten nog steeds zonder.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelBeste Sander, is er al een update betreffende de storing vanaf vanmiddag in Zevenaar. Zitten nog steeds zonder.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineelHallo
Hier wordt je op de hoogte gehouden met updates :
Laatste melding is van 7 uur geleden monteur is onderweg?
Bij de community veranderd er ook niks. Staat al de hele middag hetzelfde. Deze storing duurt nu ruim 9 uur. Ik snap dat het 2e Kerstdag is maar dat is het voor ons ook en nu helemaal zonder tv of wifi, dus streamen kan ook niet.
Zit ook al lang te wachten, totaal geen feedback.
Hier werkt het weer, ik hoop bij jullie ook. Totaal gemis aan communicatie inderdaad.. kennelijk was ik een van de eerste die het meldde, er zou namelijk een monteur naar ons huis gestuurd worden, later las ik dat het een groter gedeelte van Zevenaar en Didam betrof. Nooit die terugkoppeling gehad vanuit T-Mobile, jammer.
Wel blij dat de verbinding terug is.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.