Beantwoord

Verbindingsproblemen Zevenaar

  • 26 December 2021
  • 6 reacties
  • 258 Bekeken

Beste Sander, is er al een update betreffende de storing vanaf vanmiddag in Zevenaar. Zitten nog steeds zonder. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 December 2021, 22:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @M. Kaaken 

Hier wordt je op de hoogte gehouden met updates :

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Laatste melding is van 7 uur geleden monteur is onderweg? 

Bij de community veranderd er ook niks. Staat al de hele middag hetzelfde. Deze storing duurt nu ruim 9 uur. Ik snap dat het 2e Kerstdag is maar dat is het voor ons ook en nu helemaal zonder tv of wifi, dus streamen kan ook niet. 

Zit ook al lang te wachten, totaal geen feedback. 

 

Hier werkt het weer, ik hoop bij jullie ook. Totaal gemis aan communicatie inderdaad.. kennelijk was ik een van de eerste die het meldde, er zou namelijk een monteur naar ons huis gestuurd worden, later las ik dat het een groter gedeelte van Zevenaar en Didam betrof. Nooit die terugkoppeling gehad vanuit T-Mobile, jammer.

Wel blij dat de verbinding terug is. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, de verbindingsproblemen in Zevenaar en Didam zijn hersteld. Sorry dat er gisteren weinig communicatie over is geweest. Het zou rond middernacht opgelost zijn geweest doordat de technicus ter plaatse nieuwe apparatuur geïnstalleerd heeft.