Beantwoord

Vodafone Thuis router onder garantie?

  • 27 February 2017
  • 5 reacties
  • 496 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Door overname van Vodafone thuis door tmobile hoop ik dat mijn router die stuk is (poort 3/4 werken niet) onder de garantie valt (nog geen 12 mnd oud) het probleem is dat ik doof ben en het service nummer dus niet kan bellen en goed internet thuis voor Mn werk van belang is ; t mobile help !
icon

Beste antwoord door HugoB 4 March 2017, 10:25

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Voor zover ik weet kun je deze instellingen niet wijzigen. Dan moet je inderdaad als admin inloggen in de router en dat is niet mogelijk als consument zijnde.

Poort 3 en poort 4 zitten op de Draytek in een ander VLAN voor televisie, dus je krijgt geen internet toegang via die poorten omdat je eindigt in een ander subnet gereserveerd voor televisie. Volgens mij zit daar een aparte verbinding op naar het televisie platform.

Alleen poort 1 en 2 zitten in het data vlan. Als je er meer wil, moet je er helaas een switch tussen plaatsen.
Reputatie 7
Hoi Ph. M B,

Als poorten niet werken, dan zullen wij dit altijd voor je oplossen. Of het nu dag 1 of dag 366 is. Ik begrijp dat bellen geen optie is, maar als je een servicevraag hebt, kun je ook altijd chatten, e-mailen of een bericht via Facebook of Twitter sturen. We staan voor je klaar! :D

Ik wil je vragen een fabrieksreset van het modem uit te voeren. Als het modem 'even in de war is', dan kunnen we het meteen zo oplossen. Wat @Eric_E zegt, klopt trouwens, met user/user kun je inloggen op jouw modem op http://192.168.1.1.

Succes!
Reputatie 3
Standaard gebruiker user, password user
Ik probeer instellingen te weinigen in mijn Draytek vigor2132F router. Volgens de documentatie zou dat admin/admin moeten zijn maar dit werkt helaas niet. Ik heb de router al geteset maar ook dat wil niet helpen,.. wat nu ? Wat is juiste w w
Reputatie 3
Poort 3 en 4 zijn normaal de poorten die voor interactieve TV bedoeld zijn. Daar zit dus geen 'gewoon' internet.

Reageer