Beantwoord

Vouchercode mobiel internet ongeldig

  • 29 January 2021
  • 1 reactie
  • 721 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb sinds maandag ineens geen internet meer, dit doorgegeven aan de klantenservice en er wordt aan gewerkt.  als tijdelijke oplossing werd mij een mobiel internet unlimited voor 7 dagen voucher aangeboden. Ik moest dan wel een prepaid T mobile simkaart aanschaffen met 10 euro beltegoed. Dit dinsdag gedaan, code ingevoerd, maar niets….krijg steeds de melding dat de code niet geldig is…

Contact gezocht  (dinsdagmiddag al !!) met chatagent en die verzekerde mij dat de technische dienst hier meteen iets aan ging doen en ik alsnog een sms zou ontvangen om deze voucher te activeren...helemaal niets…..

Kan iemand mij helpen?!!!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 January 2021, 12:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Martijn0125, je ontvangt meteen een nieuwe (werkende) vouchercode van me per privébericht. Sorry dat de vorige niet werkte - weet je trouwens zeker dat de prepaidkaart geactiveerd is? Je kunt de kaart activeren door deze aan te melden via My T-Mobile. Neem voor de zekerheid het activatieproces op de website door: T-Mobile prepaid activeren.

Binnen nu en vijf minuten zal je de code toegestuurd krijgen. Check meteen je privé-inbox!

Reageer