Beantwoord

Wachten op KPN voor patchen

  • 7 January 2021
  • 9 reacties
  • 262 Bekeken

Gisteren is de monteur van Guidion langs geweest en heeft alles aangesloten. Alles doet het, maar er komt geen signaal door de kabel heen waardoor ik geen verbinding heb met internet. Monteur geeft aan dat de melding naar KPN is gemaakt om te patchen.

Ik heb net Guidion aan de telefoon gehad om dit opnieuw te laten bevestigen dat de afspraak daadwerkelijk is gemaakt met KPN omdat ik vrij afhankelijk ben van een internetverbinding ivm thuis werken. Ik kreeg van de dame van Guidion door dat ze niet wist hoe ze dat kon checken en dat ik jullie hiervoor moet contacten. Jullie snappen dat ik nu niet heel erg veel vertrouwen hierin heb.

Ik heb concreet 3 vragen:
 

  1. Kunnen jullie voor mij checken of KPN dit gaat oppakken?
  2. Kunnen jullie mij vertellen op welke termijn dit geregeld wordt?
  3. Ik las iets over een unlimited voucher, kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Ik heb zelf unlimited via T-Mobile, maar mijn vriendin heeft dat niet en kan dus ook niet op de wifi nu. Zij zit bij KPN met het mobiele abbonement dus ik weet niet of dat geregeld kan worden.

Ik krijg geen reactie via de FB chat en heb geen tijd om een uur aan de telefoon te hangen met de klantenservice..

 

Groetjes Jesse

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 January 2021, 10:48

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Jesse, bedankt voor dit topic! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk geholpen wilt worden. Tot mijn opluchting zie ik dat je ondertussen contact met mijn collega Edwin hebt gehad via Facebook. Je bent van meer informatie én een voucher voorzien. Fijn! Weet dat je in deze chat terecht kunt als je nog andere vragen hebt. Het kan zijn je even op een reactie moet wachten, maar we komen altijd zo snel mogelijk bij je terug!

De monteur van KPN is begin vorige week geweest en gaf aan dat alles goed zit en dat het probleem echt bij t-mobile ligt. 
 

Vorige week enkele keren contact gehad met de klantenservice maar nog steeds geen internet en tv.. Ik wacht al sinds 6 januari en het begint nu wel echt vervelend te worden.

 

Telkens als ik de klantenservice spreek geven ze aan dat het binnen een paar dagen geregeld is en dat ik gebeld zou worden, maar niet gebeld en geen internet. Niemand lijkt me te kunnen vertellen wat het probleem is en hoe lang dit nog gaat duren..

 

Gezien het feit dat KPN aangeeft dat het probleem bij t-mobile ligt en t-mobile kennelijk niet in staat is om dit op te lossen ben ik aan het twijfelen om mijn contract te annuleren en over te stappen naar een ander. Ik vind het jammer, maar dit is geen doen natuurlijk.

 

Ik hoop dat het deze week nog geregeld kan worden, met een beetje hulp van de moderators  (@Cheyenne ) want anders zijn jullie helaas een klant kwijt.

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo JesseT,

De switches op de media converter staan goed?

Zie het antwoord in onderstaande topic:

Mvg. Marcel

Hi Marcel,

 

Dank je voor je reactie. De switches staan op 3 en 4. Ik heb ook 1 en 6 al geprobeerd, zonder resultaat helaas. 
 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +2

Branden alle 6 de lampjes op de media converter, incl het FO-link lampje?

Om welke woonplaats gaat het?

Ja alle 6 de lampjes branden. Ik woon in Eindhoven

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Er is dus idd signaal.

Hoe is de utp kabel tussen m.c. en modem aangesloten? Probeer hier eens een andere kabel tussen te zetten. (Naar blauwe wan poort op modem) Welke lampjes branden er op het modem?

Ik heb een lange kabel door de muur liggen. Ik heb het modem al rechtstreeks op de converter aangesloten maar helaas zonder succes (kabel zit in de blauwe poort).
 

Deze lampjes branden op het modem:


Ik heb zowel de media converter als het modem al meerdere malen ge-reset. 
 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JesseT, inmiddels is het gelukt om de verbinding online te krijgen, zie ik in de lijnmeting. Dat is goed nieuws! Onze technische support desk heeft het ticket in behandeling gehad, weet jij of er vanuit hen een specifieke actie ondernomen is om dit te herstellen? Ik kan hun tickets niet inzien en zie enkel dat het doorgezet is namelijk. Alvast bedankt voor je antwoord en veel plezier met je abonnement!

Indien ik iets anders kan doen in de toekomst, weet dan dat ik altijd voor je klaarzit - samen met mijn collega's natuurlijk. Stay safe!

Reageer