Gisteren is de monteur van Guidion langs geweest en heeft alles aangesloten. Alles doet het, maar er komt geen signaal door de kabel heen waardoor ik geen verbinding heb met internet. Monteur geeft aan dat de melding naar KPN is gemaakt om te patchen.
Ik heb net Guidion aan de telefoon gehad om dit opnieuw te laten bevestigen dat de afspraak daadwerkelijk is gemaakt met KPN omdat ik vrij afhankelijk ben van een internetverbinding ivm thuis werken. Ik kreeg van de dame van Guidion door dat ze niet wist hoe ze dat kon checken en dat ik jullie hiervoor moet contacten. Jullie snappen dat ik nu niet heel erg veel vertrouwen hierin heb.
Ik heb concreet 3 vragen:
- Kunnen jullie voor mij checken of KPN dit gaat oppakken?
- Kunnen jullie mij vertellen op welke termijn dit geregeld wordt?
- Ik las iets over een unlimited voucher, kunnen jullie mij hier meer over vertellen? Ik heb zelf unlimited via T-Mobile, maar mijn vriendin heeft dat niet en kan dus ook niet op de wifi nu. Zij zit bij KPN met het mobiele abbonement dus ik weet niet of dat geregeld kan worden.
Ik krijg geen reactie via de FB chat en heb geen tijd om een uur aan de telefoon te hangen met de klantenservice..
Groetjes Jesse
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel