Ik en mijn vriendin hebben een Tmobile thuis 100 Mbit Internet + TV abonnement. Wij hadden eerst een bezoek van de Guidion monteur op het 28/08. 10-15 minuten achter de installatie van de Draytek Vigor modem/router gaat het WAN lampje uit en kon niet opnieuw gestart worden.
Dan heb ik T-mobile gebeelt en moet ik nog een afspraak met Guidion voor de 06/09 (eerste mogelijkheid) maken. Dus waren wij 1 week zonder internet. Als de monteur gekomen is en onze installatie bekijkt, zegt hij dat de modem verwangt worden moet (ook voor een andere Draytek Vigor). Hij had het gedaan en daarna onze internet was weer terug. Wij hebben het verbinding op alle apparaten ingesteld, maar achter enkele uren begon de wi-fi af en toe te onderbreken en hetzelf opnieuw herstellen. In deze momenten heb ik de WAN lampje weer bekijkt en het brand niet altijd. Is dit normaal? Ik heb tijdens geen informatie over storingen in de forum gezien en dus denk ik dat er weer een probleem met de hardware is. Ik heb ook een andere optische kabel gekocht, maar geen geluk.
Excuses als mijn Nederlands niet goed is, ik leer nog. Maar we hebben hulp nodig.
Met vriendelijke groet,
Alex
Beste antwoord door Soundwork008
Bekijk origineel