Beantwoord

Wat als de overstap naar een andere provider on hold staat?

  • 24 November 2021
  • 8 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 1

Goedendag,

 

Ik stap per Maandag 29-11-2021 over naar KPN, maar door wat problemen gaat dat mogelijk enkele weken langer duren.

Hoe weet ik zeker dat ik totdat ik volledig ben overgestapt naar KPNd nog bij jullie mijn internet kan behouden en niet dat ik per 29-11 of een dag daarna word afgesloten omdat dan de overstapservice in gaat? 

Ik probeer telefonisch contact te krijgen maar na een zeer lange tijd wachten word de verbinding gewoon verbroken!

icon

Beste antwoord door eric 25 November 2021, 09:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Zolang KPN overstapservice geen bericht stuurt naar T-Mobile is dat inderdaad het geval.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mugen4u

De overstapservice zorgt ervoor dat T-Mobile pas stopt met leveren zodra KPN kan leveren..

Heb je tijdens de aanvraag aangegeven dat je gebruik wilt maken van de overstapservice? En om wat voor problemen gaat het precies?

Indien het niet om een probleem bij KPN gaat dan wordt je op de datum waarop KPN hun diensten gaat leveren afgesloten..

Reputatie 1

Goedendag,

ja ik maak gebruik van de overstapservice en de opleverdatum is Maandag, er moet vanuit KPN nog iets gebeuren dus wilde zeker weten dat jullie mijn internet blijven leveren tot dat ik internet via KPN heb.

Vanwege covid werk ik thuis en kan het absoluut niet veroorloven om dan zonder internet te zitten.

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn 2 opdrachten. 1 het omzetten van de verbinding bij jou thuis. 2 de verbinding omzetten in de centrale.

Het kan dus best dat je verbinding wegvalt omdat KPN de migratie toch heeft doorgezet en maar 1 van de 2 opdrachten heeft aangepast.

Reputatie 7
Badge +15

@mugen4u

Je zou hierover ook kunnen bellen met KPN (0800-0402), daar de situatie uitleggen en aangeven dat je gebruik maakt van de overstapservice.

Reputatie 1

Goedendag, 

 

Oke bedankt, kan ik iig via een prive bericht mijn gegevens sturen zodat ik zeker weet dat ik hoe dan ook nog even bij tmobile blijf en niet word afgesloten? Er moet nog een monteur komen om iets om te zetten, tot die tijd wil ik bij jullie blijven.

Reputatie 7
Badge +14

Dat kan T-Mobile niet garanderen. Als KPN een (geautomatiseerd) bericht stuurt dat zij de lijn overnemen zal dat automatisch gerespecteerd moeten worden door de oude operator.  Je zult dus echt KPN moeten overtuigen, of de hele bestelling bij hen annuleren. Dan zullen zij geen overname bericht naar T-Mobile sturen en blijft de T-Mobile lijn up en running.

Reputatie 1

Dat kan T-Mobile niet garanderen. Als KPN een (geautomatiseerd) bericht stuurt dat zij de lijn overnemen zal dat automatisch gerespecteerd moeten worden door de oude operator.  Je zult dus echt KPN moeten overtuigen, of de hele bestelling bij hen annuleren. Dan zullen zij geen overname bericht naar T-Mobile sturen en blijft de T-Mobile lijn up en running.

Ik heb na veel ellende en ruim 4 maanden wachten eindelijk een glasvezel/internetverbinding. Als ik hem annuleer bestaat er een grote kans dat ik weer enorm lang moet wachten. 

KPN geeft aan dat t-mobile het internet moet blijven leveren tot dat het internet van kpn werkt?