Beantwoord

Wegvallende diensten bij te veel data

  • 26 October 2017
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
ik loop hier al een paar weken mee dat de modem er uit knalt als ik er teveel data door me modem gaat.
monteur is geweest "ow het ligt aan de kabel want die heeft de installateur verkeerd opgehangen" lijkt mij niet het probleem maar hij luisterde niet.
probleem is niet opgelost als ik iets download of upload naar mijn server of met een torrent of zelfs online game knalt de modem er uit.

ik probeer al een paar dagen om jullie te bereiken zelf om 7 uur ochtends geen gehoor.
icon

Beste antwoord door Brian 31 October 2017, 13:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Noiz13,

Welkom op het Community forum van T-Mobile.
Wat voor verbinding heb je ?
Word de verbinding verbroken als je veel download ? (te zien aan het lampje op het modem)
Is je modem vervangen ? in sommige gevallen kan dit de oorzaak zijn. maar het kan ook zijn dat het aan de andere kant zit (de apparatuur van de netbeheerder verderop in de straat)
Als er bijvoorbeeld veel LOF, FEC, CRC of HEC error op de lijn zijn dan zie je dit wel vaker.
ik heb glasvezel en het de eerste 6 maanden ging het prima geen problemen.
toen kwam het gezeur dat hij gewoon weg valt compleet disconnect wifi valt uit en als ik in de modem kijk bij uptime zie ik dat hij net 1 minuut weer up is.
Reputatie 7
Hallo Noiz13,

Is dat de uptime van het modem of van de verbinding ?
Als je verbinding wegvalt op glasvezel dan is de demping (meestal)te hoog. dit kan heel goed door het kabeltje komen. Hier moet T-Mobile even verder naar kijken.
dat is inderdaad uptime van de modem
Reputatie 7
Hi noiz13 ik zie dat we jouw bericht al via social media in behandeling hebben genomen (toevallig ben ik dit zelf geweest), om alle informatie centraal te houden is het handiger om het ook verder via social media af te handelen, ik heb daarom dit topic gesloten. Meteen een update wat betreft je melding, onze netwerkspecialisten zijn op dit moment je verbinding aan het 'monitoren' om te achterhalen wat de oorzaak is van het wegvallen van de verbinding. Zodra we hier zicht op hebben neemt één van mijn collega's contact met je op!