Beantwoord

Wel of geen glasvezel

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Als ik de website van t-mobile bekijk zie ik dat op mijn adres geen glasvezel beschikbaar is terwijl er wel degelijk een glasvezellijn binnen komt, hoe kan ik glasvezel van jullie krijgen?

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 9 August 2021, 20:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mehfpy 

Betreft het wel glasvezel van KPN? Het gaat dan zeker om GPON glasvezel. Voorlopig kun je dan terecht bij KPN, XS4ALL, Solcon, Online.nl Freedom of Tweak.

Andere providers kunnen voorlopig nog niet leveren over GPON glasvezel van KPN.

Soms kan T-Mobile alsnog eigen apparatuur in de PoP plaatsen zodat je een abonnement kan nemen op het T-Mobile glasvezelnetwerk.

Reputatie 4

dat is dan waarschijlijk geen TM netwerk

Reputatie 7

Er is helaas niet een helde antwoord te geven.

T-Mobil bied (odf) glasvezel aan via hun eigen glasvezel en glasvezel van 3de partijen zoals Reggefiber-KPNNetwerkNL en Open Dutch Fiber. Zolang het p2p is

Daarnaast via KPN WBA wat ook via KPNNetwerkNL gaat maar ook via een aantal andere netwerken zoals Cif (gedeelte) delta fiber (gedeelte) fiber Flevo (gedeelte) Fryslan ring (gedeelte) en nog een paar. Behalve in (g)pon gebieden. 

Meestal kan je aan de glasvezel aansluiting wel zien welk netwerk het is.

Reputatie 7
Badge +1

Kijk voor de aardigheid eens op pricewise.nl of providercheck.nl  type daar uw postcode in als T-Mobile daar niet bij staat kan de glasvezel ook door een andere partij dan KPN of Reggefiber zijn aangelegd.

Zo heeft Delta hier in het buitengebied glasvezel aangelegd en in de dorpen en steden Reggefiber

Reageer