Beantwoord

Wel TV, geen internet


Reputatie 2

Goedemiddag, 

 

Sinds gisteren geen internet meer in huis, internet lampje op de modem brandt ook niet.  

Televisie doet het echter wel !! dus dsl verbinding is er/ ook geen kabelbreuk dus. 

Bij het verbinding maken met t-mobile netwerk  geeft de huawei router ook aan, kan geen verbinding maken!!

Zowel bekabeld als draadloos  dus geen verbinding mogelijk met het internet.

HELP IK WERK VANUIT HUIS !!  dit is niet te doen zo t-mobile !!

Gr, 

Daniel

icon

Beste antwoord door Brian 8 June 2021, 13:35

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Geprobeerd een modem reset uit te voeren?

Sorry waarschijnlijk niet de juiste verwijzing.

Reputatie 5

Lastig nu met twee topics!

 

deze en


 

  

zie ondeerstaande vraag/euvel 

alle tips zijn welkom ! 

BVD, 

 

Goedemiddag, 

 

Sinds gisteren geen internet meer in huis, internet lampje op de modem brandt ook niet.  

Televisie doet het echter wel !! dus dsl verbinding is er/ ook geen kabelbreuk dus. 

Bij het verbinding maken met t-mobile netwerk  geeft de huawei router ook aan, kan geen verbinding maken!!

Zowel bekabeld als draadloos  dus geen verbinding mogelijk met het internet.

HELP IK WERK VANUIT HUIS !!  dit is niet te doen zo t-mobile !!

Gr, 

Daniel

 

 

 

Ik heb zelf glasvezel en geen tv maar denk toch graag mee :)


Met dsl gebruik je volgens mij de telefoonaansluiting (in de meterkast?).
Wordt er nu bij die aansluiting (meterkast?) de kabel opgesplitst naar internet/tv of zijn de tv kastjes op het modem aangesloten?

Is de internetmodem nu in de woonkamer of ergens weggestopt?

Enig vermoeden wat een oorzaak kan zijn?

Wat is nu vast aangesloten op je netwerk?

En over thuiswerken; je kunt altijd je telefoon als hotspot gebruiken. 
Dan maak je via dat WiFi adres gebruik van je mobiele telefoon 4g.
Goed mogelijk zelfs is dat tmobile je schadeloos stelt voor het dataverbruik. Er lopen (technische) medewerkers rond maar soms moet je wat geduld oefenen 😉 Het blijft mensenwerk!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Danielson,

Goed dat je dit aankaart en sorry dat het internet is weggevallen! Vanochtend vroeg is er een monteur van ons langs geweest die uitgebreid de verbinding heeft gecontroleerd. Wij gaan hiermee aan de slag en ik vermoed dat alles binnenkort weer als vanouds werkt!

Reputatie 2

Jongens nog bedankt voor alle tips, zojuist een monteur geweest van t-mobile.
(Had niet gehoeven) je ontkomt er niet aan protocol, roepen ze dan!!

blijkt een admin fout zoals we allen dachten, ze hebben namelijk me modem profiel verwijderd!!

ik had namelijk vorige maand aangegeven in de toekomst over te willen op glasvezel.

(ze moeten nog beginnen met de aanleg hier) ze vonden het handig me oude profiel etc alvast te verwijderen , en de nieuwe alvast te communiceren naar alles isp,s..

benieuwd hoe lang dit gaat duren :'( :'( :'( :'( :'(

Reputatie 2

 

Hi @Danielson,

Goed dat je dit aankaart en sorry dat het internet is weggevallen! Vanochtend vroeg is er een monteur van ons langs geweest die uitgebreid de verbinding heeft gecontroleerd. Wij gaan hiermee aan de slag en ik vermoed dat alles binnenkort weer als vanouds werkt!

 

Uitgebreid gecontroleerd ??. er is/waas nooit een technische probleem !! monteur is 3 seconden binnen geweest! Onnodig.. omdat er niet wordt geluisterd naar de klanten.

Iemand bij T-mobile heeft mijn diensten opgezegd !! ook nog eens zonder communicatie. 

Zie ook de rapport van de monteur!!

de enige vraag is hoelang ben ik nog de slachtoffer hiervan ?? 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Danielson,

Het spijt ons zeer van deze fout, wij zijn met man en macht bezig om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Hiervoor zijn wij ook druk aan het schakelen met de lijnbeheerder. Sorry, ik kan je verzekeren dat wij hier hoge prioriteit aan geven, en hopelijk kan ik je snel met meer informatie voorzien!

Reputatie 2

Hi @Danielson,

Het spijt ons zeer van deze fout, wij zijn met man en macht bezig om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Hiervoor zijn wij ook druk aan het schakelen met de lijnbeheerder. Sorry, ik kan je verzekeren dat wij hier hoge prioriteit aan geven, en hopelijk kan ik je snel met meer informatie voorzien!

 

En uiteraard niets meer vernomen van T-mobile.

geen idee wat de status is !!!

Reputatie 2

En uiteraard niets meer vernomen van T-mobile.

geen idee wat de status is !!!

Reputatie 2

Nog steeds geen idee wat de status is, behalve we werken eraan. 

Hoe moeilijk kan het zijn om een lijn te activeren! 

Dag nummer 8 inmiddels zonder internet! en zonder de mogelijkheid om fatsoenlijk te werken. 

Tijd voor een overstap naar KPN!!

Reputatie 7

Hi @Danielson Ik geef je graag een update! In dit geval is er nog geen aansluitpunt aanwezig voor de glasvezel aansluiting, en we gaan er voor zorgen dat deze er zo snel mogelijk alsnog komt! Het is geen kwestie van even de knop omzetten maar hiervoor moet er een monteur ingepland worden om de aansluiting te plaatsen, vandaar dat het wat langer duurt. Mijn excuses dat dit van te voren niet duidelijk was. We gaan er voor zorgen dat dit in de toekomst beter verloopt. Voor nu gaat onze aannemer contact met je opnemen om een afspraak in te plannen voor het aansluiten. Excuses voor de vertraging!

Reputatie 2

Hi @Danielson Ik geef je graag een update! In dit geval is er nog geen aansluitpunt aanwezig voor de glasvezel aansluiting, en we gaan er voor zorgen dat deze er zo snel mogelijk alsnog komt! Het is geen kwestie van even de knop omzetten maar hiervoor moet er een monteur ingepland worden om de aansluiting te plaatsen, vandaar dat het wat langer duurt. Mijn excuses dat dit van te voren niet duidelijk was. We gaan er voor zorgen dat dit in de toekomst beter verloopt. Voor nu gaat onze aannemer contact met je opnemen om een afspraak in te plannen voor het aansluiten. Excuses voor de vertraging!


 

Er gaat ook echt niets goed op dit moment. 

De aansluiting komt pas eind augustus !! ik kan toch niet tot eind augustus zonder verbinding blijven! 

Herstel gwn mijn DSL verbinding, die jullie ongevraagd en zonder enige vorm van communicatie hebben opgezegd!!  

ik ga toch niet 10 weken zitten wachten op een Glasverbinding, die nog aangelegd moet worden!!! 

Nogmaals HERSTEL mijn DSL verbinding!  

Reageer