Beantwoord

Zeer slechte wifi

  • 10 July 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Vanaf het begin slecht internet, extra een wifi repeater erbij gepakt en hielp niks. Vervolgens extra snel internet, werkt niet. Beter gezegd, ik betaal voor internet wat ineens de hele tijd uit valt. Film kijken is geen beginnen aan, het werkt niet. Beeld staat om de zoveel minuten stil.

Modem resetten nog  geen week geleden gedaan. Verbinding zou goed moeten zijn aldus klantenservice.

Nog 4 maanden volhouden, dan maar terug naar Ziggo waar ik geen problemen mee had. Nu betaal ik ronduit veel te veel voor behoorlijk slecht internet.

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 July 2021, 19:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hoi @Jeanine1987, welkom op de Community! Ook ik ben benieuwd naar het antwoord op de vragen die @Waqqas heeft gesteld, hiermee kunnen we hopelijk het probleem lokaliseren en jou een gerichte oplossing bieden. De verbinding an sich ziet er top uit, het lijkt zich dan ook voornamelijk in de Wifi te bevinden. Zou je het wifipunt eens kunnen resetten en op een andere plek opnieuw instellen? Zorg ervoor dat het wifipunt niet te ver van het modem vandaan is, anders kan de verbinding niet goed tot stand komen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jeanine1987 

Als het internet wegvalt, doet dan bedraad internet en wifi het beide niet dus een rode wereldbol?

Als je wel internet hebt heb je dan eens met een laptop bijvoorbeeld direct op de modem aangesloten je snelheid gemeten? Kom je dan een beetje in de buurt van wat je hoort te halen?

Gaat het verder om DSL of glasvezel internet?

Is de tv box  direct op de modem aangesloten zonder iets er tussen?

Reageer