Beantwoord

zo slecht behandeld door t mobile

  • 12 August 2021
  • 8 reacties
  • 243 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ben over gestapt van kpn naar t mobile en zit nu al 2 weken met haperende diensten tv loopt continu vast en de WiFi valt steeds weg. Nu al een monteur hier gehad van gidion maar deze kwam alleen het modem resetten en de lijn door laten meten. Meer kon hij niet. Na div. Boze telefoontjes hebben ze een monteur van kpn ingeschakeld deze heeft de glasvezel lijn door gemeten en hier is niets mis mee.(maar dat wisten we al omdat we voorheen nooit problemen hebben gehad) dus problemen zijn er nog steeds. Nu krijg je dood leuk een mail van t mobile de ticket is afgesloten en het isopgelost. Terwijl er niet veranderd in zit nog steeds met wegvallen van tv en WiFi.  Probleem zit volgens mij gewoon in de het modem.of Huawei kastje. Maar dit vervangen ze niet. Laten nieuwe klanten gewoon al 2 weken in de steek. De grootste fout die ik zelf heb gemaakt is overstappen naar t mobile

icon

Beste antwoord door Boris 13 August 2021, 12:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ntw 

Heb je het modem al eens een fabrieksreset gegeven door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

De Huawei mediaconverter even stroomloos houden kan misschien ook helpen.

En heb je verder alleen het T-Mobile modem in gebruik of heb je een eigen netwerk aangesloten en hoe zit het met de internetverbinding bedraad?

Kijk dit bedoel ik nou, komen ze weer aan met resetten van het modem. Is altijd het standaard lijstje wat ze afwerken. Denken jullie nu echt dat dit na 2 weken allemaal niet geprobeerd is.

Reputatie 7
Badge +15

@Ntw 

Ik ben ook een klant dus kan niet meer doen.

Maar hoe zit het met de bekabelde verbinding op het T-Mobile modem en is de tv daar rechtstreeks op aangesloten of zit hier iets tussen?

Reputatie 7
Badge +14

Kijk dit bedoel ik nou, komen ze weer aan met resetten van het modem. Is altijd het standaard lijstje wat ze afwerken. Denken jullie nu echt dat dit na 2 weken allemaal niet geprobeerd is.

@Ntw  Welkom in de community van T-Mobile, hier proberen klanten elkaar te helpen met zonodig ondersteuning van de moderators.

Geef @Waqqas  gewoon even antwoord. Hij loopt geen lijstjes af maar weet wel het een en ander van TMobile thuis en verbindingen.

Waag de sprong wie weet helpt het, lukt het niet dan kan @Waqqas  andere klanten, superusers en eventueel de moderators vragen om bij te springen.

Samen kan je verder komen! Doe er je voordeel mee!

 

Succes en wees lief voor elkaar👌🏻🌞

Reputatie 7
Badge +1

Als men vooraf eerst wat onderzoek zou doen op diverse sites en trustpilot enz, hoe de beoogde provider scoort in de reviews zou men zich veel ellende kunnen besparen.

Op dit moment zou ik absoluut niet voor T-Mobile kiezen als provider, er gaat daar veel te veel fout als je alleen maar dit forum leest.

Zelf al jaren naar volle tevredenheid klant van T-Mobile maar dit ter zijde, 

Reputatie 7
Badge +14

Als men vooraf eerst wat onderzoek zou doen op diverse sites en trustpilot enz, hoe de beoogde provider scoort in de reviews zou men zich veel ellende kunnen besparen.

Op dit moment zou ik absoluut niet voor T-Mobile kiezen als provider, er gaat daar veel te veel fout als je alleen maar dit forum leest.

Zelf al jaren naar volle tevredenheid klant van T-Mobile maar dit ter zijde, 

Bezoek alle sites, foras enz en jij weet ook wel dat mensen alleen maar op het idee komen om te mopperen (terecht en onterecht) als er iets mis is.  Je leest zelden de jubel berichten.

Maar net als jij zijn er duizenden blije en tevreden klanten 😊😂

Ziggo, KPN, Delta overal dezelfde verhalen. Maar dat terzijde de Community is er om te helpen en veel mensen doen dat dan ook graag. 

Reputatie 7

Hoi @Ntw ,

Welkom op de Community en dank je wel voor het delen van je gevoel! Ik begrijp het gevoel zeker - dit is ook zeker niet de service die wij voor ogen hebben. Ook ik wil namelijk dat jij, net als andere klanten, kan genieten van die supersnelle verbinding. Ik wil je dan ook graag duidelijkheid geven over de stand van zaken. 

Ik lees terug dat er al best wat contact is geweest met onze klantenservice, waardoor er inderdaad een monteur van Guidion is aangestuurd om het modem en daarbij de ook de media converter te controleren. Nadat is geconstateerd van uit de monteur, dat daar geen fout zit, is de netwerkbeheerder aangestuurd om de lijn te onderzoeken en zodanig te herstellen. Omdat er geen fouten zijn gevonden in de verbinding en deze als zodanig als hersteld is bevonden, is daarbij het onderzoek gesloten.

Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest, om aan te geven dat het probleem nog steeds speelt. Om de urgentie van het probleem aan te kaarten bij de technische diensten, heb ik daarom het probleem direct geëscaleerd. Dit houdt in dat dit onderzoek de hoogste prioriteit krijgt en we er alles aan gaan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Excuses voor het ongemak en mocht je vragen hebben, weet je ons hier op de Community te vinden. We houden contact en gaan er alles aan doen om dit op te lossen! 

mijn verbinding heb ik zelf aangelecht heb niet eens de modem ingebruik van t mobile de zyzel

ik heb een server als router met pfsense zwaar overkill maar ja gaat langer mee dan die huis tuin en keuken routers

 

dell poweredge r710

specs

xenon X5570 2.93GHz. Aantal cores, 4. Treads, 8. Klokfrequentie, 2,93GHz

288GB ddr3 samsung ecc

500gb ssd intel

netwerk kaart met 4x 10gb nic

pfsense

met nog verschillende monitors buiten netwerk, thuis verbinding storing meters etcetra

 

daarnaast loopt hij via directe link naar mijn eigen vmware esxi server in datacenter previder waardoor ik van een static ip kan genieten

 

dus zware overkill

 

met een pentium 4 kan je pfsense al zonder problemen draaienmet een netwerkkaart van 4x 1gb nic

Reageer