Beantwoord

zyxel modem icm kpn superwifi punten

  • 19 November 2020
  • 10 reacties
  • 2765 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een vraagje.

Voordat ik me aansloot bij T-mobile heb ik geïnformeerd of ik wel de KPN superwifi of het modem kon aansluiten. Dit was volgens t-mobile geen probleem. 
 

Nu ben ik daar toch mee aan het kloten. Ik heb van alles gedaan en geprobeerd. Paar keer alles gereset en opnieuw aangesloten etc. Nu geeft hij dit aan (zie foto’s)

de bovenste is de router van t-mobile. Die 2 daaronder zijn de superwifi punten. Dit hoort toch allemaal onder 1 WiFi naam en wachtwoord te vallen? Hoe krijg ik dit voor elkaar. Boven pakt hij de superwifi punt ook niet nu. 
 

ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen

icon

Beste antwoord door TechRacing93 19 November 2020, 14:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nijlc1991 

Ik denk dat die WiFi punten van KPN alleen in een mesh opstelling werken met het KPN modem.

Reputatie 1

Oké dus op geen mogelijke manier te verbinden ?

 

Reputatie 6
Badge +3

Je zou bij KPN kunnen navragen of ze als losse access points kan gebruiken achter een ander modem. En dan de Wifi van de Zyxel modem uitzetten. 

Reputatie 1

Bedankt jongens! Ik heb de super WiFi punten maar verkocht… leek me het beste

Beste, 

 

Kan ik zonder problemen 2 kpn super wifi aansluiten op een Zyxel t50 modem van T-mobile om in mijn appartement overal goede wifi te krijgen?

Klopt het dat er 1 kpn super wifi altijd bekabeld aan het t50 modem gekoppeld moet zijn?

 

Mvgr Emile 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Emilej 

Oudere WiFi punten van kpn werken wel met de T-Mobile modem volgens andere gebruikers dus het is even testen.

 WiFi punt moet je dan inderdaad bekabeld aansluiten want de 2 KPN WiFi punten vormen dan hun eigen WiFi netwerk.

Beste Waqqas,

 

Dankjewel voor je reactie. 

Ik wil graag de kpn superwifi kopen zoals op de foto. 

Ik weet niet wat oudere wifi punten zijn.

 

Reputatie 7
Badge +14

Als je nu nog geen wifi punten hebt kun je beter een niet provider product kopen zoals een Deco.

T-mobile verhuurt ook wifi punten, dan hoef je ze helemaal niet te kopen.

Wat is reclame toch krachtig zeg, zo super is die super wifi niet, je kan ze achter elk modem gebruiken, alleen bij een KPN experia box of box 12 werkt het makkelijk, achter een niet KPN doos zal je de boel handmatig moeten instellen, lastig maar het kan, zijn ze super, nou nee, de TP deco M4 serie is beter in bereik, krijgt automatisch zijn updates, die kpn dingen moet je dat handmatig doen, dus geen aanrader als je het makkelijk wilt of er weinig kaas van hebt gegeten en vind dat het gewoon moet werken.

Reageer