1 sec nuon gebeld hoord 1 euro per gesprek opgehangen

• 8 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 4181 Bekeken

1803 Nuon service nummer gebeld daarna 0900 gratis nummer. heb onbeperkt bellen. bij 1803 schrok ik en hing gelijk op want ga geen 1 een euro per gesprek betalen voor nuon. Toch 37 cent in rekening gebracht. Waardeloos. Begrijp er niets van. 0900 is gratis alleen gebruikelijke kosten. Wil de kosten er af. [afbeelding verwijderd ivm privégegevens]

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Marianne,

Ik geef je graag meer duidelijkheid over het bellen naar een service nummer. Als je belt naar een servicenummer betaal je meestal extra bovenop je standaard maandelijkse kosten. Bij 0900-, 0906- en 0909-nummers hoor je tijdens het bellen meteen wat de kosten zijn voor bellen naar dat nummer. Bij je verbruikstatus op My T-Mobile zie je precies hoelang je hebt gebeld met een service nummer. Op deze pagina zie je ook welke andere nummers onder service nummers vallen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 🙂
de 0900 nummer nuon is gratis alleen gebruikelijke kosten t mobile en ik heb onbeperkt dus waarom dan 0,37 euro betalen?
Reputatie 7
Badge +18
Beste Marianne,

Bellen naar 0900 nummers valt buiten je bundel welke alleen bedoeld is voor reguliere vaste en mobiele nummers.

Groet, Folkert
Sorry maar dat is mij niet verteld. Ik zou onbeperkt bellen hebben naar alle nummers. Speciaal onbeperkt bellen Ziggo weggedaan. Wil contact klantenservice
Reputatie 7
Badge +18
Beste Marianne,

Toen je je abonnement afsloot en je bundel koos zat er vlak naast de bundel selector een link naar Info en daar staat duidelijk dat 0900 nummers buiten de bundel vallen.

En bij Ziggo is dat niet anders, kijk maar op https://www.ziggo.nl/bellen/volop-bellen/. Er staat letterlijk: Bel onbeperkt naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers, met uitzondering van betaalde servicenummers. Dat is pas écht onbezorgd bellen.

Groet, Folkert

Reageer