Beantwoord

120 belninuten niet meer zichtbaar

  • 27 mei 2020
  • 4 reacties
  • 1420 Bekeken

sinds vandaag ontbreekt het aantal nog beschikbare belminuten in mijn verbruiksoverzicht. Zowel in de app als op de internet pagina. Hoe kan ik dat herstellen? Ook In de t mobile winkel kon men mij niet verder helpen. 

icon

Beste antwoord door Hajar 27 mei 2020, 15:01

Hi @Jokro 

Ik ben nu ingelogd in jouw My T-Mobile account en ik zie de 120 minuten wel staan. Gebruik je de app of desktopversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? En als je de desktopversie gebruikt zou je een andere browser kunnen gebruiken of de cookies verwijderen? 

Ik hoor graag of het lukt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Is je maandelijkse tegoed vernieuwd? Het kan soms even duren voordat alles er weer op staat.

O.k. Ik wacht een paar dagen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jokro 

Ik ben nu ingelogd in jouw My T-Mobile account en ik zie de 120 minuten wel staan. Gebruik je de app of desktopversie? Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? En als je de desktopversie gebruikt zou je een andere browser kunnen gebruiken of de cookies verwijderen? 

Ik hoor graag of het lukt!

Ze staan er weer in de app. !😀

Reageer