Beantwoord

1200 niet uit belbundel

• 21 januari 2016
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

1200:(. Als het niet gratis bellen (meer) is, waarom valt het dan niet onder mijn bundel bellen van 120 minuten? Ben er helemaal niet blij mee. ik heb een ander aantal maal vanaf mijn telefoon laten bellen op 1200, en nu moet ik dus 5,04 betalen. Neem ik mee deze ervaring voor in de toekomst.
icon

Beste antwoord door Pilovali 21 januari 2016, 12:24

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt het beste even je 06-nummer uit je post verwijderen, het is niet slim om een telefoonnummer op een openbaar forum te zetten ;)

Als het goed is, valt bellen naar 1200 binnen de bundel.

Dit is inderdaad een beetje vreemd, en ik weet helaas het antwoord hier niet op. Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker :)

Groet,
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je kunt het beste even je 06-nummer uit je post verwijderen, het is niet slim om een telefoonnummer op een openbaar forum te zetten ;)

Als het goed is, valt bellen naar 1200 binnen de bundel.

Dit is inderdaad een beetje vreemd, en ik weet helaas het antwoord hier niet op. Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker :)

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hi Lisca,

Fijn om te zien dar Pilovali je al van een reactie heeft voorzien. Ik heb als eerste je nummer uit je bericht verwijderd. Het is inderdaad niet handig om je nummer openbaar te plaatsen. Omdat je bent ingelogd via My T-Mobile kunnen wij (T-Mobile Moderators) jouw nummer achterhalen zonder dat je hem hoeft te posten. 🙂

Zoals Pilovali aangeeft geldt voor het bellen naar de klantenservice het standaard beltarief. Dit gaat dus uit je belbundel. Nu zie ik inderdaad dat hier kosten voor in rekening zijn gebracht terwijl je nog belminuten over hebt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil voorstellen dat we je aankomende factuur even afwachten. De uiteindelijke kosten die op je simkaart geregistreerd worden zie je in de factuurspecificatie terug. Mocht je op je aankomende factuur alsnog de kosten voor het bellen naar de Klantenservice terug zien dan kun je het hier aangeven. We zullen de kosten dan uiteraard voor je rechtzetten!

Ik hoop dat je dit een goede oplossing vindt! Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Reageer