Beantwoord

2500 Mb in rook opgegaan

• 20 juni 2016
  • 6 reacties
  • 191 Bekeken

Beste, elke 18de van de maand gaat mijn nieuwe bundel in en ik heb elke maand genoeg aan mijn 2500 Mb... nu kreeg ik zaterdag op de dag dat mijn nieuwe bundel is in gegaan een sms dat mijn bundel op is.... net nog even gekeken en het is echt in rook opgegaan maar ik heb niks bijzonders gedaan maar wel is ineens 2500 Mb verdwenen.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 juni 2016, 13:17

Hoi Murdock_Jeroen,nwelkom op het klantenforum.

Vervelend dat je mb's opeens snel op zijn. Vanwege de wet op de privacy mag T-Mobile niet bijhouden waaraan de mb's zijn opgegaan. In dit topic staan tips om hoog dataverbruik te voorkomen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jeroen,

Goed om te lezen dat je naar tevredenheid te woord bent gestaan. Bedankt voor je terugkoppeling!

Je weet ons te vinden als je verder nog vragen hebt. 🙂
Ik ben goed geholpen door uw op Twitter met een super goede oplossing.... had geen datateller op de telefoon maar in middels wel.... dank je voor je reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jeroen,

Zoals Kaassausje al aangaf kunnen en mogen wij niet inzien waar je jouw data aan verbruikt hebt. Als je een datateller op je telefoon hebt, zou je dan kunnen aangeven wat deze aangeeft?

Ik zie dat je ook via Twitter contact hebt gehad met mijn collega en dat hij je hier al verder mee heeft geholpen. Mocht je nog verdere vragen hebben, kun je die of via Twitter of via hier stellen. We horen het graag als we je verder kunnen helpen.
Het zou kunnen zijn dat er ergens in het systeem iets fout is gegaan. Dat kan ik als medeklant sowieso niet inzien.
Wat zegt de datateller op je telefoon (indien beschikbaar)?
Kan wel zijn maar nog nooit 2500 Mb binnen 10 uur op gemaakt laat staan in 3 weken en mijn teloon staat goed ingesteld update alleen via wifi, bijlage mail automatisch alleen bij wifi, foto,s in whatsapp automatisch alleen bij wifi en hebben geen filmpjes bekeken want ik was bij vrienden hun laptop aan het instaleren en ineens kreeg ik een sms 80% van uw data is verbruik en ik kijk op de appen niks 80% 100% dus dat kan gewoon weg niet kloppen.... als ik nu gek had gedaan zou ik me hier niet melden.
Hoi Murdock_Jeroen,nwelkom op het klantenforum.

Vervelend dat je mb's opeens snel op zijn. Vanwege de wet op de privacy mag T-Mobile niet bijhouden waaraan de mb's zijn opgegaan. In dit topic staan tips om hoog dataverbruik te voorkomen.

Reageer