Beantwoord

4g verbinding weg na verbruik databundel

  • 18 december 2017
  • 3 reacties
  • 1961 Bekeken

Mijn data bundel 4g was op deze week. Volgens contract ga ik kosteloos automatisch over op 3g. Dit heeft al eerder probleemloos gewerkt. Echter deze maand ineens niet meer. Ik kan alleen via mijn WiFi op internet.
icon

Beste antwoord door Patricia Scholten 19 december 2017, 07:08

Ik heb met t mobile gechat. De oplossing was door in my t mobile de optie te kiezen: gratis 3g of betaald 4g data aanvullen. Eerst ging dit automatisch. Nu niet meer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
na mij weten blijf je gewoon op 4G maar wordt je snelheid minder .
kijk even op My-tmobile en dan bij verbruikstatus , misschien staat die wel uit
Ik heb met t mobile gechat. De oplossing was door in my t mobile de optie te kiezen: gratis 3g of betaald 4g data aanvullen. Eerst ging dit automatisch. Nu niet meer.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Patricia,

Wat fijn dat onze collega's jou hebben kunnen helpen via de chat, mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij ze graag! 🙂

Reageer