Beantwoord

80 mb "kwijt"

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik hou regelmatig mijn dataverbruik bij via de tmobile app (er handig) omdat ik maar 250 mb heb. Nu sprong mijn verbruik van de week in 1 dag opeens van 80 naar 160 mb zonder dat ik had ge-internet (of andere dingen heb gebruikt / achtergrond ed). Als ik de losse verbruiksstatus (in de app) per dag optel kom ik ook op (op dit moment) 102 mb ipv het getoonde totaal van 181 mb. Hoe kan dit??? (en ga nu niet zeggen dat het in de afronding ligt want als er elke dag 1 mb naar boven afgerond zou zijn zou dit 20 mb totaal zijn, geen 80).
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 25 januari 2016, 12:42

Hi Bas_W,

Als eerste welkom op het forum.

De T-Mobile App laat het data verbruik vertraagd zien. Meestal loopt het een dag achter. Dus als je in het overzicht 80 MB minder hebt dan als je de specificatie optelt, houd dit in dat je gisteren of vandaag 80 MB hebt opgemaakt.

Heb je per ongeluk een update binnengehaald, terwijl je Wifi niet goed werkte?

groeten,
Robert

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Bas_W,

Als eerste welkom op het forum.

De T-Mobile App laat het data verbruik vertraagd zien. Meestal loopt het een dag achter. Dus als je in het overzicht 80 MB minder hebt dan als je de specificatie optelt, houd dit in dat je gisteren of vandaag 80 MB hebt opgemaakt.

Heb je per ongeluk een update binnengehaald, terwijl je Wifi niet goed werkte?

groeten,
Robert
Beste Robert,
Bedankt voor je antwoord maar het gebeurde afgelopen zaterdag en ik heb expres 2 dagen gewacht met vragen voor het geval dat. De verbruiken per dag zijn al binnen en totaal mist er 80 mb.
Updates haal ik niet binnen over mobiel internet (mijn toestel is totaal afgeschermd van verbruik buiten wifi omdat ik zo'n lage bundel heb). Jullie zouden het zelf waarschijnlijk kunnen zien in mijn verbruiksstatus dat het niet klopt.

Met vriendelijke groet.
Reputatie 2
Badge +7
Hi Bas_w,

Ik ben zelf klant en heb daarom geen toegang tot T-Mobile systemen. Maar als dit zaterdag plaatsvond, had dit nu al zichtbaar moeten zijn. Je hebt nu twee opties, wachten op een antwoord van een moderator of gaan chatten met klantenservice.

groeten,

Robert
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bas,

Goed dat je hier een topic over start, het is natuurlijk niet fijn als je data opgaat zonder dat je het door hebt!

Ik zie dat je hier ondertussen ook contact over hebt gehad met de klantenservice en je een tegemoetkoming hebt gekregen. Houd er verder rekening mee dat wij het dataverbruik alleen registreren via de simkaart en wij niet kunnen inzien waar je data precies aan opgaat. Verder geeft de app een indicatie van het verbruik aan en zal het uiteindelijke verbruik aan het einde van de dag berekend worden. Verder is dit topic erg handig wanneer je hoog dataverbruik wilt voorkomen! Het staat vol met tips en tricks! Hopelijk heb je er wat aan 😉.

Laat je het weten als je nog vragen hebt Bas? We helpen je hier graag verder!
Beste Amy,
Aan de klantenservice had ik uiteindelijk wel wat. Het blijkt een fout aan jullie kant te zijn (hoe wist niemand maar ergens in het programma gaat het niet goed en ik moest contact opnemen als het weer zou gebeuren). Dit even ter informatie voor het geval iemand ooit ook zo iets heeft. Het hoeft dus niet altijd aan jezelf te liggen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bas,

Bedankt nog voor je terugkoppeling! Ik ben blij dat mijn collega's je goed hebben geholpen en we zullen je feedback meenemen.

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen? Of dit weer een keer voorkomt? We helpen je graag! 🙂

Reageer