Beantwoord

Aantal MB verbruikstatus

• 22 maart 2016
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Klopt het aantal mb wat ik verbruikt heb wel. Kan het niet terugvinden in overzicht. Updaten doe ik alleen via wifi.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 maart 2016, 14:35

Hi Harry,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je inmiddels 204MB hebt verbruikt. Dat is de reden waarom er 46MB wordt aangegeven. Heb je dit met een interne datateller ook gecontroleerd? Zo ja, wat geeft die aan en zou je daar screenshot van kunnen maken? De verbruikstatus op My T-Mobile klopt over het algemeen wel, maar zoals Pilovali aangeeft kan er soms een vertraging in zitten of iets niet kloppen.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt en als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je inmiddels 204MB hebt verbruikt. Dat is de reden waarom er 46MB wordt aangegeven. Heb je dit met een interne datateller ook gecontroleerd? Zo ja, wat geeft die aan en zou je daar screenshot van kunnen maken? De verbruikstatus op My T-Mobile klopt over het algemeen wel, maar zoals Pilovali aangeeft kan er soms een vertraging in zitten of iets niet kloppen.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt en als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
in dit geval klopt het niet. heb bundel van 250 en heb 164 verbruikt. 250 -164 is geen 46
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Meestal klopt het aantal MB's wel, maar het kan soms zijn dat het mis gaat.
Je kunt het beste even checken met je interne datateller van je telefoon.

Groet,

Reageer