Beantwoord

Aanvuller ineens op

• 12 juli 2018
  • 1 reactie
  • 3538 Bekeken

Goedemiddag,

Aangezien mijn bundel op was kocht ik vandaag een nieuwe bundel van 1000 mb. Deze was 4 uur later ineens helemaal op terwijl ik normaal gesproken een hele maand met 2000 mb doe. Ik kocht er daarom nog een omdat ik toch internet nodig had. Binnen minder dan een uur kreeg ik een smsje dat hij alweer op was, terwijl mijn telefoon dat hele uur vergrendeld naast me lag en ik hem dus niet gebruikt heb. Op de achtergrond stonden behalve dingen zoals mijn weerapp of whatsapp geen apps aan die zo mega veel internet nodig hebben. Daarnaast heb ik ook altijd gewoon 3G aanstaan ipv 4G. In 5 uur tijd is er 2000 mb doorheen gegaan en ben ik dus 15 euro kwijt. Ik heb er nu maar weer eentje van 500 mb gekocht om jullie service te kunnen benaderen. Is er enige verklaring hiervoor? Als jullie dit om privacy redenen niet mogen checken hoor ik graag of ik hier toestemming voor kan geven zodat jullie het wel kunnen bekijken. De T-Mobile app geeft mij namelijk geen info over waar de mb’s heen zijn gegaan. De laatste update is van gisteren.

Mvg
Janine Heemskerk
icon

Beste antwoord door Rosan 12 juli 2018, 16:49

Beste Janine helaas kan en mag T Mobile niet inzien waar aan je data is gebruikt.

Vermoedelijk heb je toch apps open gehad of zijn er grote up dates binnen gehaald.

Wat voor telefoon gebruik je en kijk eens bij mobiele data en dan bij de apps dan kan je zien welke apps er data hebben gebruikt.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Janine helaas kan en mag T Mobile niet inzien waar aan je data is gebruikt.
Vermoedelijk heb je toch apps open gehad of zijn er grote up dates binnen gehaald.
Wat voor telefoon gebruik je en kijk eens bij mobiele data en dan bij de apps dan kan je zien welke apps er data hebben gebruikt.

Reageer