Beantwoord

Aanvullers tijdens onderhoud

• 11 juli 2020
  • 15 reacties
  • 1992 Bekeken

hi, ik maak zelf gebuik van t-mobile unlimited. Ik ben vandaag door mijn 5gb heen en kwam er achter dat de app onderhoud heeft. Welk alternatief heb ik om een aanvuller te activeren? Mvg

icon

Beste antwoord door David 12 juli 2020, 12:01

Hi allemaal,

De werkzaamheden zijn afgerond, dus er kan weer ingelogd en aangevuld worden! Gelukkig ruimschoots op tijd voor Max, voetbal of wat je maar leuk vindt.. :wink:  

Sorry dat we dit niet beter hebben gecommuniceerd, in de toekomst doen we dat wel weer zoals we normaal doen (met aankondiging).

Fijne zondag!  

Bekijk origineel

15 reacties

Deze volg ik even mee zie ook nergens een optie. Vind het daarbij ook nog eens slecht gecommuniceerd. 

Zorg dan dat je genoeg data hebt, vanmiddag f1 gekeken dan ga je hard door de data heen en nu kun je niks meer bijvullen. 

Ik voeg mij hierbij toe. Tot mijn verrassing lukte het mij niet om MB's aan te vullen tijdens een Netflix film.

Bij mij lukt het ook niet en tot mijn stomme verbazing zie ik dat het vorig jaar ook net zo ging. Je zou toch denken dat je van zo'n ervaring leert. Graag van te voren bericht en zorgen dat iedereen kan internetten aub. 

Weer lekker van tmobile. Wat een kleine moeite om dit even te melden.

Het is al een drama met de aanvullers van slechts 2000MB. De 4G frequentie vréét data en T-Mobile houdt hier geen rekening mee. Nu kunnen we niet bijtanken omdat er onderhoud plaats vindt. Hoe lossen we dat op Mr T ?

Dit is echt de slechtste service die ik ooit ben tegengekomen...🙄

1. Bedankt voor de "heads up" communicatie mbt het onderhoud, zodat (in dien mogelijk) mensen op z'n minst hier rekening mee kunnen houden.😑

2. Zorg voor een alternatief, zoals bijvoorbeeld alle klanten die hinder zouden kunnen ondervinden van het onderhoud tijdelijk voor de duur van het onderhoud onbeperkt mb's ter beschikking hebben zonder aan te hoeven vullen.

3. Leer van situaties uit het verleden en zorg ervoor dat deze in de toekomst (nu dus bijvoorbeeld 😪) vermeden kunnen worden.

4. Nummer herkenning via je 4g netwerk werkt niet.....😒

Wij als gedupeerden zien de compensatie voor de ondervonden hinder graag tegemoet.

Toch nog aardig dat ze er voor je nummer te blokkeren wel zijn

Hoe is het mogelijk dat T-Mobile z'n klanten met 4G voor thuis ALLEMAAL in de kou laat staan omdat ze onderhoud moeten plegen?

Of worden aanvullers automatisch toegevoegd als goede service??

Reputatie 7
Badge +20

Hoi allemaal,

Sorry voor het ongemak dat deze werkzaamheden voor jullie teweeg hebben gebracht. Alle gedeelde feedback nemen we dan ook mee en de werkzaamheden zijn hopelijk over ongeveer twee uur afgerond. Nogmaals excuus! 

Voor nu wel een goede zondag en als we nog een update te delen hebben dan zullen we dat in dit topic doen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

De werkzaamheden zijn afgerond, dus er kan weer ingelogd en aangevuld worden! Gelukkig ruimschoots op tijd voor Max, voetbal of wat je maar leuk vindt.. :wink:  

Sorry dat we dit niet beter hebben gecommuniceerd, in de toekomst doen we dat wel weer zoals we normaal doen (met aankondiging).

Fijne zondag!  

De werkzaamheden zijn voor nu voorbij tot dat er weer een nieuwe onderhoud komt, dan kunnen we weer zonder internet wachten voor 17 uur zonder support. Want dit is niet de eerste keer dat je tijdens onderhoud je mbs niet kunt bijvullen. De klant is hiervan op de hoogte wat de voor en na delen zijn van een onderhoud. Als ze nou tijdens de onderhoud de unlimited pakketen op echt unlimited zetten dan zouden al deze problemen niet voorkomen. Ik verwacht veel beter van T-Mobile!

@Eoo Zou de verwachtingen dan maar iets temperen, scheelt een hoop frustratie.:wink:

De app is nu ook niet beschikbaar.. er is verder niks gemeld. Wat wel de bedoeling zou zijn. @David 

Ja dat is gewoon kut als er onderhoud is. En je moet aanvullen tussen 80 en 100 procent, want als de aanvullers echt op is dan is de verbinding weg.

Reageer