Beantwoord

Actie sms uitschakelen

• 20 januari 2016
  • 7 reacties
  • 290 Bekeken

Volgens uw collega zouden de actie smsjes uitgezet zijn, maar worden nog steeds door mij ontvangen. Nu echt uitzetten?
icon

Beste antwoord door adamnoord 22 januari 2016, 09:32

Het instellen van diensten aan of uitzetten is zo onduidelijk bij T-Mobile prepaid. Hoe kan het dat ik bepaalde instellingen niet kan zien of wijzigen die medewerkers wel kunnen wijzigen intern? Zou het niet zo moeten zijn dat ik het totale overzicht moet kunnen zien op "My"? Krijg nu weer een sms waarin 18+ diensten worden uitgezet? Binnen "My" staat nergens iets over 18+ diensten. Moeilijk bij t-mobile allemaal. Ben overgestapt maar heb nu al spijt.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Heb je hier al gekeken? Daar kun je namelijk zelf sms-diensten blokkeren.

Groet,
Zeg mij even welke dan want volgens mij staat het uit. Het gaat over service berichten die volgen uw collega uit zijn gezet door uw dienst zelf.
Reputatie 6
Badge +17
Zeg mij even welke dan want volgens mij staat het uit. Het gaat over service berichten die volgen uw collega uit zijn gezet door uw dienst zelf.
Hallo,

Ik kan helaas niet kijken in het systeem, ik ben geen medewerker ;)
Je kunt de blokkade ook zelf aanzetten via My T-Mobile.

Groet,
Kan er iemand lezen AUB?
Reputatie 6
Badge +17
Hi adamnoord,

Daar zijn we! We helpen je graag verder.

Zou je kunnen aangeven om welke sms'jes het precies gaat? Heb je een voorbeeld voor ons?

In dit topic geef je aan dat je de beltegoed sms'jes uitgeschakeld wilde hebben. Gaat het om de beltegoed sms'jes? Zijn deze inmiddels gestopt?

Alvast bedankt voor je reactie.
Het instellen van diensten aan of uitzetten is zo onduidelijk bij T-Mobile prepaid. Hoe kan het dat ik bepaalde instellingen niet kan zien of wijzigen die medewerkers wel kunnen wijzigen intern? Zou het niet zo moeten zijn dat ik het totale overzicht moet kunnen zien op "My"? Krijg nu weer een sms waarin 18+ diensten worden uitgezet? Binnen "My" staat nergens iets over 18+ diensten. Moeilijk bij t-mobile allemaal. Ben overgestapt maar heb nu al spijt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Adamnoord,

Ik vind het erg jammer om te zien dat je nu al spijt hebt! 😞 Ik hoop dat we je kunnen helpen en dit gevoel weg gaat bij je!

Sommige blokkades kun je inderdaad zelf instellen. Deze blokkades vind je terug op My T-Mobile. Er zijn ook blokkades die alleen wij (T-Mobile) kunnen zien. Van sommige blokkades is het namelijk niet de bedoeling dat de klant deze zelf ook kan aanpassen, zoals bijvoorbeeld blokkades bij betalingsachterstanden en dergelijken.

Ik begrijp dat er in jouw geval een blokkade is geactiveerd, deze blokkade is geplaatst door mijn collega Issam omdat het niet helemaal duidelijk was van welke sms-berichten je last had. Op deze pagina kun je in ieder geval je eigen blokkades beheren.

Werkt er momenteel iets niet waar je wel gebruik van zou willen maken? Of kunnen wij nog iets anders voor je betekenen? We horen het graag!

Reageer