Beantwoord

App aanvuller werkt niet op telefoon

• 23 februari 2018
  • 3 reacties
  • 1907 Bekeken

Helaas zijn we door de bundel heen en moeten we nu per 2GB aanvullen. Op de pc van de kinderen zie ik geen captcha (geen robot aanvinken) en de app op de telefoon werkt ook niet. Moet ik iets instellen?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 februari 2018, 12:43

Hey JabbaHomer,

Hmm erg vreemd! Ook via ons netwerk zou je gewoon een MB-aanvuller moeten kunnen activeren. Heb je de mogelijkheid om eenmalig de modem te resetten door de stroomkabel er voor 10 seconden uit te halen als je dit weer ervaart? Zou je daarnaast ook de My T-Mobile applicatie een keer helemaal van je toestel willen verwijderen en deze opnieuw willen downloaden + installeren? Ik ben ervan overtuigd dat je daarna weer de app volledig kan gebruiken en zo dus ook een MB-aanvuller kan activeren.

Mocht je nog in de gelegenheid zijn om een screenshot te maken wanneer je dit probleem blijft ervaren dan zien we deze graag verschijnen in dit topic. Samen gaan we tot een oplossing komen JabbaHomer!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi JabbaHomer,

Ik zie dat het vrijdag nog wel is gelukt om GB-aanvullers te activeren. Op welke manier heb je dat gedaan? Wil je de volgende keer als je dit probleem weer ervaart verschillende browsers uitproberen zoals bijvoorbeeld Chrome? Mocht het niet lukken maak dan een screenshot en deel die in dit topic. Ik zet dit dan door naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je!
Het is inderdaad gelukt op een computer die aangesloten is op het KPN netwerk dat we ook hebben. Bij de computers die aangesloten zijn op alleen de T-Mobile router lukte het niet, heb twee verschillende browsers gebruikt (Chrome en Windows). Kreeg bij Chrome niet de captcha te zien waarop je kan aanklikken dat je geen robot bent. Ook op de app van de telefoon lukte het niet (Samsung A5). Kan denk ik voorlopig geen screenshot geven omdat onze kinderen een week uit logeren zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hey JabbaHomer,

Hmm erg vreemd! Ook via ons netwerk zou je gewoon een MB-aanvuller moeten kunnen activeren. Heb je de mogelijkheid om eenmalig de modem te resetten door de stroomkabel er voor 10 seconden uit te halen als je dit weer ervaart? Zou je daarnaast ook de My T-Mobile applicatie een keer helemaal van je toestel willen verwijderen en deze opnieuw willen downloaden + installeren? Ik ben ervan overtuigd dat je daarna weer de app volledig kan gebruiken en zo dus ook een MB-aanvuller kan activeren.

Mocht je nog in de gelegenheid zijn om een screenshot te maken wanneer je dit probleem blijft ervaren dan zien we deze graag verschijnen in dit topic. Samen gaan we tot een oplossing komen JabbaHomer!

Reageer