Vraag

Belkosten in t mobile app

De t mobile app werkt nog niet voor zakelijke klanten. Op de site zie je alleen wat je verbruikt hebt aan beltegoed. Niet wat je resterende tegoed is. Lastig!!

5 reacties

Reputatie 5
@Mollenco Welkom op het forum! Dit lijkt me inderdaad lastig. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hierop terug! 🙂
Reputatie 5

De t mobile app werkt nog niet voor zakelijke klanten. Op de site zie je alleen wat je verbruikt hebt aan beltegoed. Niet wat je resterende tegoed is. Lastig!!

Je hebt het over de Flex Bedrijfsbundel? Daar ervaar ik dat ook en de App crasht op de bedrijfsbundel terwijl het op andere abo's prima doet.

Verder geeft het bij zakelijke abo's (de mijne o.a.) belminuten aan in euro's (dus 440 minuten is 440€) en dat maakt het snelle 'inzicht' echt beperkt. Saldi kloppen alleen indicatoren geven anders weer. 35€ tegoed op een schaal van 440€ ziet er heel magertjes uit 😉
Reputatie 5
@Mollenco ik begrijp van mijn collega's dat dit inderdaad de juiste manier is waarop momenteel jouw abonnement wordt weergegeven in de belstatus.

Desondanks blijft dit inderdaad lastig! Er zijn plannen om de belstatus binnenkort te verbeteren, wij zullen je feedback hierin meenemen. Ik wil je daarom ook bedanken voor het delen van je mening!
Heb hetzelfde probleem, ook met n flex bedrijfsbundel. Zijn er inmiddels al aanpassingen gedaan bij t- mobile ??
Het is een groot gemis namelijk
Reputatie 5
@Appleflapje ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat het resterende tegoed inmiddels wel wordt weergegeven. Dit probleem is inmiddels verholpen. Kun jij dit bevestigen.

Reageer