Beantwoord

Belkosten met Go Unlimited

• 15 juli 2017
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Heb het Go Unlimited Abonnement maar gisteren na een gesprek naar Duitsland meteen bijzondere verbruikskosten in mijn overzicht. #nietgoed
icon

Beste antwoord door Muberra 17 juli 2017, 10:16

Hoi Gebruiker12345,

Welkom bij team Magenta! :D

Ik ga je meteen blij maken met goed nieuws, want je hebt geen extra kosten gemaakt. Sowieso wil ik Jan Kelder bedanken voor het meedenken, want hij heeft helemaal gelijk! Het abonnement moest nog goed verwerkt worden in My T-Mobile, waardoor het leek alsof je extra kosten maakte voor het bellen naar Duitsland. Maar dat is niet het geval. Je hebt het Go Unlimited abonnement, waarmee je onbeperkt kan bellen naar en binnen de EU. Ik neem meteen al je twijfels weg! Onbeperkt is ook onbeperkt bij ons. Geniet lekker van jouw T-Mobile avontuur en van jouw nieuwe abonnement. 🆒

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Wij staan voor je klaar!
Bekijk origineel

5 reacties

Wat nu
Reputatie 5
Badge +14
Normaal zo het moeten gaan uit je 120 min buitenland , tenzij je een betaald nummer hebt gebeld ? Wacht nog even een paar dagen , misschien gaan de kosten nog weer weg bij het overzicht.
Geen betaald nummer , is een klant van mij . Gisteren zojuist overgegaan van KPN naar T Mobile .
Niet echt een droomstart dus 😢😢
Reputatie 5
Badge +14
Komt goed , even afwachten . Kijk over een paar dagen nog even of er nog kosten bij staan
Reputatie 4
Hoi Gebruiker12345,

Welkom bij team Magenta! :D

Ik ga je meteen blij maken met goed nieuws, want je hebt geen extra kosten gemaakt. Sowieso wil ik Jan Kelder bedanken voor het meedenken, want hij heeft helemaal gelijk! Het abonnement moest nog goed verwerkt worden in My T-Mobile, waardoor het leek alsof je extra kosten maakte voor het bellen naar Duitsland. Maar dat is niet het geval. Je hebt het Go Unlimited abonnement, waarmee je onbeperkt kan bellen naar en binnen de EU. Ik neem meteen al je twijfels weg! Onbeperkt is ook onbeperkt bij ons. Geniet lekker van jouw T-Mobile avontuur en van jouw nieuwe abonnement. 🆒

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Wij staan voor je klaar!

Reageer